Datejust 41mm

Medlem
3. aug. 2011
Innlegg
1.603
Sted
Lillestrøm
Hva synes folket om datejust 41mm? Jeg må si jeg synes den ser sweet ut med blå skive og WG/SS kombo:) har ikke fått prøvd den, tenkte å høre om de har den inne på O. saastad, hadde vært sweet å få prøvd den!

2e096be3-632f-4266.jpg
 
Datejust 2 er en fantastisk flott klokke. Spesielt med den blå urskiven spørr du meg.

Jeg har selv vært på nippet til å kjøpe den flere ganger. :).
 
Jeg har hatt samme modell som du viser til. Var veldig fornøyd med den, men byttet den bort i noe annet - dessverre. For det er en av klokkene jeg faktisk savner. Den blå skiven er fantastisk :p
 
Nydelig skive, og 41 er jo en fin størrelse.
Tror ikke du vil bli skuffet når du får prøvd denne.
 
Elsker DJ, men har alltid syntes at de er litt små for min smak. Så denne må da være perfekt :D Liker også den skiven der veldig godt!
 
Jeg har også hatt den følelsen med datejust, at den er litt liten, kan ikke skjønne annet enn at i 41mm så må den være helt perfekt strørrelsemessig.
 
Jeg har også hatt den følelsen med datejust, at den er litt liten, kan ikke skjønne annet enn at i 41mm så må den være helt perfekt strørrelsemessig.

Helt enig! Har bare sett den igjennom monteren selv, men den såg ut som å være i en fin størrelse!
 
De nye DJ 36mm virker større på armen enn de gamle IMO. Så for meg ville 36mm vært nok tror jeg.
Men jeg skal innrømme at DJ II er flott, særlig synes jeg den med hvit skive er en killer som sommerklokke! Ser den for meg sammen med linskjorte med halve ermer.
DJ er også en av få klokker jeg kan utså i TT :cool:

IMG00204-20100815-1036.jpg

original.jpg

original.jpg

photo-2.jpg

attachment.php



cheers.gif
 
Jeg har også likt best DJ II med hvit skive, men jeg klarer fremdeles ikke den rillete bezelen på denne klokken. Det funker fint på 36mm utgaven, men på DJ II blir den for bred og dominerende. Ikke pent, ødelegger harmonien synes jeg. Men nå kommer den snart med glatt bezel som de fleste sikkert har fått med seg, og den seiler høyt opp på min ønskeliste. Rimeligere blir den nok også siden bezelen på denne er i stål.
Gleder meg til å se den i levende livet. Bildet fra annet forum.

jaan20020.jpg
 
Den nye dj II med glatt bezel og stålfarget skive er nydelig og også høyt på min ønskeliste :)

Må imidlertid prøves før jeg kan uttale meg med sikkerhet om den blir den neste :)

Prismessig snakker vi 46-47k iflg norsk forhandler
 
Utrolig fin klokke! Prøvde den på armen i dag med blå skive med romertall på skiven! For en NYDELIG klokke, synd rolex-kontoen ikke er ferdig oppfylt enda! Da står DJ 2 med blå skive svææært høyt på listen! Kjør på!! :D