som mange andre er jeg et ur i minus, og titter litt rundt. Det skal bli en gull Daytona( selv om ingen av dere vil selge i øyeblikket), og man leter så bredt det lar seg gjøre i Norge. Men en ting slår meg i mitt søken; det florerer av DJ uten papirer, noen later til å ha spesialisert sin flipping på denne modellen, og det er så å si aldri komplett og originalt. Urverk stemmer ikke, lenker stemmer ikke, reimer stemmer ikke, skiver stemmer ikke............... Mye later til å ha opprinnelse fra auksjoner(uspesifiserte)i utlandet, og ingen fronter noen historie i annonsene... "Send PM for detaljer" , og ja, det ser ut som største området er "klokkeriet" på fb.
Er jeg sær, eller er det flere som tenker det samme? Lysten på en DJ Jar falt betraktelig. Det minner om brorparten av annonserte BMW 3-seriemodeller fra 80-tallet.. Ihjelskrudd og langt fra opprinnelsen. Trist som faen!
Er jeg sær, eller er det flere som tenker det samme? Lysten på en DJ Jar falt betraktelig. Det minner om brorparten av annonserte BMW 3-seriemodeller fra 80-tallet.. Ihjelskrudd og langt fra opprinnelsen. Trist som faen!