Datejust - skikkelig rens

Kanskje det er sånn jeg skal rense klokkene fra nå av. Synd vaskemaskinen kom uten ett skikkelig "klokkeprogram", får satse på at ull-programmet gjør nytten :rolleyes:
 
Nå ødelegger jeg tråden litt, men jeg tror ikke at den Rolexen er ekte. Fargen på bezelen der den er slitt stemmer bare ikke
 
Nå ødelegger jeg tråden litt, men jeg tror ikke at den Rolexen er ekte. Fargen på bezelen der den er slitt stemmer bare ikke

Mye mulig, så dreven fakespotter er ikke jeg, men er rart fyren har en sånn maskin til å måle hvor nøyaktig den går om han sporter en fakie.
 
Klokkens autentisitet er vell heller oppe til diskusjon, men tilbake til emnet! Ser her att vaskemaskinen min har ett program illustrert med en klokke, dette må jo være det skjulte klokkeprogrammet jeg ikke tidligere har funnet. Hvem trenger Cape Cod og ultralydsrens når man har en sånn high-tech vaskemaskin. Oppdatering med resultater følger :rolleyes:
 
Sentrifugen er jo tidenes winder. Tviler dog på at rotoren vil ha helt godt av 1200-1400RPM... :p

Men ren blir den sikkert. :D
 
Ja, kanskje du er inne på noe her! Må bare finne en måte rundt problemet med at serviceintervallene på klokken synker fra 5 år til en uke. :p
 
Redigert:
Siden er drevet av Jocke, en svensk "kjendis" i søta brors klokkemiljø. Han har tidligere publisert en "Cyclops removal" på en (antagelig) fake DJ. Tviler vel kanskje på at denne er fake, den ser jo godt brukt, og jeg ser ikke for meg at han skulle bruke en fake.