Dato og tid på Breitling

Medlem
22. aug. 2014
Jeg er "ny" på Breitling, og har skaffet meg en Super Avenger II (2014). Merker at dato/klokkeslett henger igjen når klokken blir liggende en stund (naturlig nok siden det er automatic?). Men, er det slik at jeg manuelt skal stille dette hver gang?:rolleyes:

Jeg er "ny" på Breitling, og har skaffet meg en Super Avenger II (2014). Merker at dato/klokkeslett henger igjen når klokken blir liggende en stund (naturlig nok siden det er automatic?). Men, er det slik at jeg manuelt skal stille dette hver gang?:rolleyes:

tihi, ja, det må du gjøre. Om dette er et problem ofte kan du kjøpe en watchwinder.

Hehe, hvordan mener du klokken automatisk skulle finne ut hvor mye tid det har gått siden den sluttet å gå? :p

Hehe, hvordan mener du klokken automatisk skulle finne ut hvor mye tid det har gått siden den sluttet å gå? :p

DET hadde vært en greit kul komplikasjon.

Til trådstarter, den maniske gleden ved å stille klokken eksakt på sekundet til feks emerald time (fins til iphone iaf) er boe du lærer deg å like. Jeg roterer flere klokker og ingen står i winder.