David Gandy

Andreaskh

UTESTENGT
Medlem
6. juli 2013
Sted
Oslo, Nordstrand
Hei, TS'ere

Regner med dette er det del-fora hvor også stilinteresserte/moteinteresserte også deltar, derfor poster jeg denne her.

Noen som har hørt om David Gandy, mon tro? Iallfall han er kåret til en av verdensbeste kledde menn, og har også interesse for klokker.

Slenger med et bilde, og noen som greier å se hva han har på armen?

gqlcm2_zps7edd7154.jpeg
[/URL][/IMG]

Om noen skulle lure, er det altså han til høyre.

Hvis noen er ute etter litt inspirasjon til en alternativ dressy look enn den klassiske svarte/grå, anbefaler jeg sjekke ham ut :) Jeg har i allfall tatt litt inspirasjon fra han for å bygge opp min egen garderobe.

Andreas

Hei, TS'ere

Regner med dette er det del-fora hvor også stilinteresserte/moteinteresserte også deltar, derfor poster jeg denne her.

Noen som har hørt om David Gandy, mon tro? Iallfall han er kåret til en av verdensbeste kledde menn, og har også interesse for klokker.

Slenger med et bilde, og noen som greier å se hva han har på armen?

gqlcm2_zps7edd7154.jpeg
[/URL][/IMG]

Om noen skulle lure, er det altså han til høyre.

Hvis noen er ute etter litt inspirasjon til en alternativ dressy look enn den klassiske svarte/grå, anbefaler jeg sjekke ham ut :) Jeg har i allfall tatt litt inspirasjon fra han for å bygge opp min egen garderobe.

Andreas

Det er dessverre stor fare for at det er et ur fra Massimo Dutti. Han frontet MD i deres kampanjer i 2013.
models.jpg

Uansett er han ei kul kråke med god sans for stil.

KAB

Hmm.. Når jeg kjører et Google bildesøk på han kommer han for det meste opp uten klær :confused:

Haha, jeg må litt av denne kommentaren og spesielt smileyen på slutten @acnorway

Vel, hvis du søker opp David Gandy Style på google-feltet, skal du nok unngå å se han i truse :p

Forresten i samme innlegg vil jeg gjerne spørre om noen som har noen tips til casual blazere som passer kraftig bygd kar på rundt 1,71-1,72.. altså meg. Jeg er nok i vekst, men jeg vil gjerne ha en blazer som kan brukes til festligere anledninger, men mange blazere er jo modeller egnet for personer 1,80 ++ :confused: Er også ganske bredskuldret, og jeg har planer om å få vekk det overfladiske fettet, så resultatet kan jeg tenke meg at den blir for stor rundt mageregionen etterhvert, selv om den er passe ved skuldrene.

Kanskje et litt klønete innlegg, men kort oppsummert; en blazer til en ung kar på 1,72, siden jeg er i vekst er ikke noe over 2000 veldig aktuelt.

Andreas

Redigert av en moderator:
Det er dessverre stor fare for at det er et ur fra Massimo Dutti. Han frontet MD i deres kampanjer i 2013.
models.jpg

Uansett er han ei kul kråke med god sans for stil.

KAB

Veldig enig i at han har en bra sans for stil. Han har forøvrig en style-guide app for menn, koster riktig nok 42 kr, men her får du faktisk veldig gode tips til alle type anledninger, casual blazer og mørk jeans f.eks, hvor den mørke buksen dresser ned antrekket til å ikke bli for dressy, samt mange andre stiler som cardigan og jeans, eller full dress med vest under til en mer dresslig anledning :) Om man er stilinteressert, er det verdt pengene.

Andreas