Daytona finn.no

Uansett hvor hardt jeg prøver så klarer jeg virkelig ikke å få noen kløe etter disse panda skivene.. Klarer ikke kvitte meg med tanken om at det ser ut som en klokke satt sammen av random deler.

Jeg sendte en henvendelse på denne annonsen og her er svaret jeg fikk (etter over en uke):

Hei,

Jeg har ikke fått et konkret bud. Det er stor interesse og utfordrende å skille seriøse og mindre seriøse henvendelser.

Prisen er 200 000 kr. Alternativet til å selge klokken i Norge er Italia. Der ligger de på mellom 25' og 32' euro.

Francesca

Tja, hva skal man si?

Ta prisene på chrono24 rolex daytona 6265 Søk armbåndsur og legg på moms og litt transportkostander så har du en viss oversikt over prisnivået.

De italienske prisene der tar jeg ikke seriøst, du kan banne på at mailen tilbake blir noe slikt som dette: "Den ble akkurat solgt, men vi har en annen modell inne, kan det være interessant?". Rene lokkeannonsert de dealer med mange av de butikkene fra Italia.

J
Prisen er 200 000 kr. Alternativet til å selge klokken i Norge er Italia. Der ligger de på mellom 25' og 32' euro.

Francesca[/I]

og der får hun, som selger, mellom 20 og 22K€

( altså prisforlangende er IMHO nesten kr. 50.000,- fra et fornuftig nivå)

Redigert: