Ekstremt stilig IMHO! Vintage Rolex Market
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.058 Sted Gullkysten 22. sep. 2012 #1 Ekstremt stilig IMHO! Vintage Rolex Market
Ulven Medlem 22. juni 2011 Innlegg 1.326 Sted Oslo 23. sep. 2012 #4 Hva er det som er blitt gjordt egentlig? Sort bezel?
Lien Støttemedlem Medlem 15. nov. 2011 Innlegg 1.480 Sted Bergen 23. sep. 2012 #5 Ulven skrev: Hva er det som er blitt gjordt egentlig? Sort bezel? Klikk for å utvide... Stemmer det. Kjenner hjertet hopper over et slag når jeg ser en moderne Daytona med svart bezel. Den blanke belezen er en av tingene som gjør at Daytona er en klokke er "en klokke jeg kunne tenkt meg" i stedet for "en klokke jeg må ha". Som denne Photoshop modden:
Ulven skrev: Hva er det som er blitt gjordt egentlig? Sort bezel? Klikk for å utvide... Stemmer det. Kjenner hjertet hopper over et slag når jeg ser en moderne Daytona med svart bezel. Den blanke belezen er en av tingene som gjør at Daytona er en klokke er "en klokke jeg kunne tenkt meg" i stedet for "en klokke jeg må ha". Som denne Photoshop modden: