Daytona på nato og croco.

Medlem
6. juli 2010
Sted
Oslo
Det frister litt å bytte ut lenken for en stund:confused:
Hva tror dere om dette?
Er det noen som har prøvd en Daytona på nato?
Kunne også kanskje tenke meg å prøve med brun croco.

Håper dere kan komme med noen innspill.

d6ef9036.jpg

c74ae8d0.jpg

Fant noen bilder på nettet.

Post gjerne bilder dere også, hvis dere kommer over noe:)

Daytona på Nato ser faktisk veldig bra ut, og særlig den regimentalkomboen i Montanus' post er knalltøff!

Meget, meget pent! Dessverre så funker ikke de "rem-endeleddene" på det øverste bilde på en Daytona levert med lenke. Det er såkalte "hooded links", passer inn i et spor under bezelen. Lenke-Daytonaer har ikke dette sporet. Å sette lenke på en Daytona levert på rem er derimot enklere.

Selvsagt kan man benytte en vanlig rem slik som JoLu, og det ser meget bra ut må jeg si. Som sikkert nevnt tidligere digger jeg Di-Modell Rallye, og denne remmen er som skapt for Daytonaen.

Hooded endlinks:

BezelEndLinksOff.jpg

Herlig JoLu, flotte bilder!:)
Takk for en informativ post Anders, har du vurdert å prøve Nato på din?
Enig med deg Krille, den komboen er lekker:)

Jeg må helt seriøst stenge meg selv ute ifra TS, er for mange fine klokker her.

Jeg har en 116520 med lenke. Så hvis jeg skjønner riktig vil ikke end-links passe på denne? Det er en bruker på TRF som leverer slike, er det ikke? Hvis jeg kan bruke slike, har noen å selge til meg?

Man får kjøpt endlinks som passer til SS Daytona, er venteliste på dem, men greit å ha i skuffen når man har lyst til å rocke litt skinn!

Hvor får jeg kjøpt slike? Men noen skriver at de ikke passer på Daytona som er levert med lenke?

Jeg har en 116520 med lenke. Så hvis jeg skjønner riktig vil ikke end-links passe på denne? Det er en bruker på TRF som leverer slike, er det ikke? Hvis jeg kan bruke slike, har noen å selge til meg?

Stemmer, Etur lager disse. Og de passer på din 116520.

Flott, takker. Vurderer om jeg skal prøve meg på en Rubber B også. Ser for meg at hvit Daytona på sort gummi blir knalltøft!