De fem klokkene du trenger...

Medlem
15. des. 2011
Sted
Asker
...according to Archie!

Kom over denne artige karen på youtube, og synes det er rasende festelig å høre på alt rælet hans :)
The Five Greatest Watches of all Time - ArchieLuxury 2012 - YouTube

Han mener alle menn trenger 5 klokker:
1. Dress watch - denne er som en smoking og brukes bare ved spesielle anledninger. Bør være en Patek Phillipe
2. Arbeidsklokka - denne skal være gull og stål eller bare stål - kan være lenke eller reim, ikke prangende og flashy. Han foreslår f eks Rolex Datejust.
3. Sportsklokka. Den Må være på lenke og den må være vanntett. Forslagene er Rolex Explorer 1 og 2, Submariner og Sea Dweller.
4. Sports kronograf. Denne skal brukes til å ta tiden når du koker egg til den nye dama di, eller hvor lenge du holder ut i senga, eller når du parkerer Mercedesen din i byen. Her er det enten Speedmaster 3570 eller Breitling Navitimer som er valget. Man kan ha den på reim om man vil har variasjon.

og så det kuleste:

5. Bordell-klokka! Han mener man skal ha en tynn og lett klokke som man kun skal bruke når man skal hygge seg med prostituerte! Her er eneste kategori hvor quarts er akseptabelt - for klokka kan jo bli stjålet mens man holder på! Hahaha!

Regner egentlig med at dere her har sett videoene til denne skruen tidligere, men jeg synes i hvertfall det var veldig festlig med alle de ulike (sterke) meningene hans :)

Dette er karen som hevder at de som har en Omega Seamaster er "dickheads".:D
Og de som har en Sub er "smartass little shits"...:D

Sjekk ut denne::p
[video=youtube_share;BMQzQeBsvEA]http://youtu.be/BMQzQeBsvEA[/video]

Jeg har ingen av de anbefalte klokkene men føler meg ikke som en taper allikevel ;)

Liker kategoriene hans, men ville kanskje ha valgt litt andre klokker til de respektive formål:D

Fy faan førr ei jævla klyse! Archie altså.
Og den innledningen på videoene hans. Lurer på hvordan han er i virkeligheten - om man fjerner all luksusen.

Artig å høre på! Han må åpenbart ha en personlighetsforstyrrelse eller så er dette på spøk. Seriøst, hvem har en dedikert bordell-klokke (fra AP i TT) :D

Haha, jeg synes han er hysterisk morsom!

Og vi har alle sammen kategoriene dekket, selv om noen av oss har overlappende ur. For min del er sportsuret og bordellklokken samme ur - en Submariner. Den tåler alt, og greit med vridbar bezel så du vet du ikke blir snytt på tiden (når du kjører gokart...).

Den er noen år gammel, den der. Men like morsom hver gang.
Jeg opplever han deilig spissformulert. Han liker urene, åpenbart. Men irriterer seg over noen stereotyper.
Selv tenker jeg at med et så aggressivt, negativt utgangspunkt når man møter nye mennesker, så må det nødvendigvis gå galt.

Jeg kjenner en fyr som er gift med en av min kones venninder. Han er litt sånn. Alt som er stereotypt og overfladisk gir han eksem og psykoser. På mirakuløst vis har han lagt sin elsk på meg. Så jeg passer på alltid å være litt salong full før vi drar til dem. Da slapper jeg av nok til å nyte fyren. Han er svært intelligent, direkte og tidvis svært så morsom og underholdende. Litt som Archie, i grunn.:cool: