De sa sommeren var over, jeg vil påstå noe annet

Medlem
20. mai 2017
Sted
Oslo
Etter å ha vært et Omegamenneske i hele mitt liv så har jeg det siste året fått øyenene opp litt for Rolex.
Har lest litt rundt på nettet (livsfarlig for lommeboka), hatt noen kunder og leverandører som har hatt diverse Rolexer og det har jo blitt litt prat rundt klokker da man fort finner en felles interesse, så har jo fått dannet meg et inntrykk men aldri hatt en selv. Har vel vært en av de som har sagt at, nei, Rolex det skal jeg aldri ha på armen.

Den gang ei!
Det siste året har man myket opp litt på dette området kan jeg trygt si her jeg hadde posten på døren kl 07.30 i dag morges.

Enough talk, more action. (noen fotograf blir jeg aldri, for holde meg til det jeg kan)

IMG_20170904_073416.jpg
IMG_20170904_073604.jpg
IMG_20170904_073745.jpg
IMG_20170904_080904.jpg

For den observante leser så kan dere sikkert skimte en stor svart boks i bakgrunnen, ja dere gjetter riktig.
Så for meg som aldri har hatt eller handlet en Rolex så ble jeg ganske så overrasket når jeg så postmannen sto der med en bitteliten eske, tenkte nesten at dette må være feil, den har da virkelig sett større ut på bilder var min første tanke.
Førsteintrykket er veldig bra, trengte noe med hvit skive, dato og en klokke som kan bli med meg på mine daglige reiser.
Skal skrive litt mer om denne senere tenker jeg.
Etter hva jeg har forstått så blir ikke dette min siste Rolex men det får bare stå til:)

Takker! Ja, den sitter som støpt på håndleddet. Med ny jobb i sikte (3 måneder igjen) så måtte man gjøre jo noe for å få tiden til å gå en smule fortere, så den mailen til Urmaker Jørgensen var ikke veldig vanskelig og skrive.