Heisann. Jeg kjøpte denne av goodguy for noen dager siden. Jeg tar meg frekkheten til å linke til annonsen hans her.
Klokken er bunnsolid, den er bygget som en tank. Den grønne skiven må oppleves i virkeligheten, og den italienske gummireima er supersmooth og lukter vanilje.
Jeg kjøpte den for 1500,- / / jeg setter prisen til 1300 pluss frakt eller face 2 face i Oslo.
Er også åpen for morsomme bytteforlslag, egentlig hva som helst.
En ting - sekundvisere aligner seg ikke helt perfekt med markersene i skiven. Dette står det masse om på watchesuseek, tydeligvis et kjent problem. Men det er bare så vidt. Og så vidt jeg forstår ble klokken kjøpt før jul i fjor, så det er sikkert mulig å få fikset det hvis det er krise.
Fra DEEP BLUE - siden
Deep Blue "SEA RAM 500"
316L Stainless Steel Case, 45mm width , 51mm Lug to Lug, 15mm thick
500m/1650 Ft Water resistant ,Screw Down Crown and caseback
Ceramic -120 Click unidirectional Bezel
RONDA 715 Swiss Made Quartz Movement
Sapphire Crystal ,Sunray Dial
Hour Markers Round and wedge design Filled with Superluminova
24mm Lugs 24/22 soft silicon strap
Strap size 125/75mm , 5inch/3inch total 8 inch length
Klokken er bunnsolid, den er bygget som en tank. Den grønne skiven må oppleves i virkeligheten, og den italienske gummireima er supersmooth og lukter vanilje.
Jeg kjøpte den for 1500,- / / jeg setter prisen til 1300 pluss frakt eller face 2 face i Oslo.
Er også åpen for morsomme bytteforlslag, egentlig hva som helst.
En ting - sekundvisere aligner seg ikke helt perfekt med markersene i skiven. Dette står det masse om på watchesuseek, tydeligvis et kjent problem. Men det er bare så vidt. Og så vidt jeg forstår ble klokken kjøpt før jul i fjor, så det er sikkert mulig å få fikset det hvis det er krise.
Fra DEEP BLUE - siden
Deep Blue "SEA RAM 500"
316L Stainless Steel Case, 45mm width , 51mm Lug to Lug, 15mm thick
500m/1650 Ft Water resistant ,Screw Down Crown and caseback
Ceramic -120 Click unidirectional Bezel
RONDA 715 Swiss Made Quartz Movement
Sapphire Crystal ,Sunray Dial
Hour Markers Round and wedge design Filled with Superluminova
24mm Lugs 24/22 soft silicon strap
Strap size 125/75mm , 5inch/3inch total 8 inch length
Redigert: