Dejavú?

Medlem
15. des. 2011
Sted
Asker
Hei,

tar ingen lang unboxing her da jeg av en teit grunn har unboxet helt likt ur for litt over et år siden...

Jeg trodde jeg ville ha Submariner og solgte uret via Sjuli til en familiemedlem av ham.

Etter en stund fant jeg ut at Sub ikke er noe for meg, og angeren på salget ble for stort. Da Mogens la ut en sort Seamaster med bølgeskive i desember slo jeg til og regnet med å være happy med det.

Det skulle snart vise seg at jeg likevel savnet den flotte, blå Seamasteren med glossy skive og ceramic bezel som jeg hadde solgt via sjuli....

Så da Lervik la ut en tilsvarende på finn.no, sendte jeg en mail og forespurte innbytte. Knut var positiv til det mot et mellomlegg, og i da, bare tre dager senere ble denne levert på døra:

Endelig fred i sjelen igjen :)

Hehe, kjenner meg igjen i dette. Grattis med ro i sjelen og flott klokke! Dette blir en keeper! (muligens) :D

Sånn er det, Sub er ikke for alle(heldigvis), seamasteren er en helt fantastisk klokke! Følelsene bestemmer, gratulerer!!!

Gratulerer så mye "nyanskaffelsen"!
Nå fikk jeg plutselig veldig lyst på Sub med dato:confused:

Gratulerer med flott Seamaster, en helt nydelig klokke, skjønner godt hvorfor du ikke fikk fred i sjelen:p

Liker godt den nye SMPen altså. De har som Rolex skjønt at man ikke skal tukle altfor mye med klassikerne.
Gratla !

Det er historier som dette som får meg til å innse at jeg ikke skal selge en eneste klokke. Grattis med sjelefred og meget flott klokke.:D