Fortsatt kaldt, men føler at våren nærmer seg og da rykker Sixty-Five foten igjen. Angrer hver bidige gang jeg selger denne, så denne gang skal den bli. Stopp meg om jeg forsøker selge/bytte bort denne igjen. Om det skjer, er jeg i flipperus og må legges inn. Uansett kjøpte jeg denne etter et hyggelig møte med @Zawatch. Nå kan du angre nå, hehe Beklager dårlige bilder, men orket ikke vente på dagslys og downlights over alt i huset er et mareritt for fotografering på kveldstid.
Oris Sixty-Five Topper Limited edition.
Det som er litt artig med denne er at den er produsert i 100 eksemplarer og min er #65/100
For de som ikke har hatt Sixty-Five så er det ganske store forskjeller på denne og den vanlige modellen.
- oransje tupp på viser (@andres fant ut at den har en annen farge under blacklight enn resten av lumen, men holder ikke på fargen og vises kun under blacklight. Disco neste stopp.)
- oransje perle
- stål bezel i ytterkant som gjør den noe mer dressy i profil
- mer vintage farge på markører og gulere lume
- mer lik originalfonten
- fjernet linjen under Oris logoen
- byttet teksten fra water resistant osv. til anti-shock.. som er mer lik originalen
- første Oris diver uten dato. Datoen på standard kutter noe av 6-tallet
- Swiss Made er flyttet helt til bunn av skiva.
- nummerert og gravert baklokk
- kommer med lenke + tropical. Selger slang tom. med en stoffreim fra Oris på kjøpet.
Slike endringer er godsaker for en nerd som meg. Må virkelig si at jeg elsker denne klokka.
Om noen er i tvil så anbefaler jeg Sixty-Five på det sterkeste. I mitt hode får man ikke noe mer klokke for pengene til den prisen. Vurderer å kjøpe meg blå/grå eventuelt mørkeblå/svart nå også, så letingen er ennå ikke over
Oris Sixty-Five Topper Limited edition.
Det som er litt artig med denne er at den er produsert i 100 eksemplarer og min er #65/100
For de som ikke har hatt Sixty-Five så er det ganske store forskjeller på denne og den vanlige modellen.
- oransje tupp på viser (@andres fant ut at den har en annen farge under blacklight enn resten av lumen, men holder ikke på fargen og vises kun under blacklight. Disco neste stopp.)
- oransje perle
- stål bezel i ytterkant som gjør den noe mer dressy i profil
- mer vintage farge på markører og gulere lume
- mer lik originalfonten
- fjernet linjen under Oris logoen
- byttet teksten fra water resistant osv. til anti-shock.. som er mer lik originalen
- første Oris diver uten dato. Datoen på standard kutter noe av 6-tallet
- Swiss Made er flyttet helt til bunn av skiva.
- nummerert og gravert baklokk
- kommer med lenke + tropical. Selger slang tom. med en stoffreim fra Oris på kjøpet.
Slike endringer er godsaker for en nerd som meg. Må virkelig si at jeg elsker denne klokka.
Om noen er i tvil så anbefaler jeg Sixty-Five på det sterkeste. I mitt hode får man ikke noe mer klokke for pengene til den prisen. Vurderer å kjøpe meg blå/grå eventuelt mørkeblå/svart nå også, så letingen er ennå ikke over
Redigert: