Den bezelløse. En monogamists bekjennelse...

Medlem
31. juli 2011
Sted
Sandnes
Jepp, på an igjen. Min flotte Aquatimer var perfekt,, nesten. Den ble for stor i lengden da jeg er en enklokkesmann. Men et fantastisk ur alle som er ute etter en nobullshit-seriøs dykker burde kaste seg etter.

Forrige gang var det kort og greit og med mine ubrukelige fotokunnskaper, nå blir det litt lengre og med mine ubrukelige fotokunnskaper;)

Tenker tilbake på de første innleggene mine her på TS, jeg hadde da en stor Omega Seamaster Chrono. Jeg snakket og drømte om en ting; det ultimate ur, det som trumfer alle. Det som var bezelløst (hatt dykkere siden 91) og downsizet.

Resultatet av den fantasien ble ATen som var større enn Omegaen, vel sånn kan det gå.

Jeg har nå tatt affære. Jeg har downsizet og jeg har gått bezelløst. Og etter ca fire timer så føles det så sinnsykt digg.
Jeg tenkte når denne her var i posten at dette kom til å bli det nest siste uret jeg kjøpte, en slags posisjonering før det siste slaget, kjøpet av uret som skal følge meg ut den store døra.
Nå er jeg ikke sikker på det, har jeg kanskje funnet det siste med dette uret her???

Ingen boks fulgte med her, så flott siden det skal være på armen min kontinuerlig;)
DSC_0253_zps9c920c39.jpg
[/IMG]

Ja hva er nå dette?
DSC_0258_zps4e139955.jpg
[/IMG]
Jo et nydelig bezelløst og downsizet allroundur som skal få grisepryl på armen min, gleder meg sinnsykt;)
DSC_0254_zps0b605c8a.jpg
[/IMG]
Det er så klassisk og renskåret at ord er overflødige i mine øyne.
DSC_0255_zpsb9f16515.jpg
[/IMG]
Særdeles fornøyd, sitter som støpt på armen, jeg tror vi blir et par..
DSC_0256_zps32da826e.jpg
[/IMG]

Takk for titten folkens..

Titanisten går for stål ja ... men som han gjør det.
Polar kan få den mest ihuga dykkermann å gå bezelløst, slit 'an med helsa - vi gleder oss te' bilder.

Grattis!