Den kriblende første boksåpningen! Edit: Nå med reim på! :)

Medlem
11. aug. 2013
Innlegg
309
Sted
Himmelen
***
EDIT:

Da har jeg fått vært hos en lokal urmaker, med ganske stusselig utvalg på reimer.

Jeg endte på en ganske billig variant da det var ingen som sa "wow". Så får denne reima sitte på til jeg får noe bedre (slik at jeg ikke skraper opp klokka med lenka.

Her er 2 bilder av den med reim på:

N2EawFB.jpg

95VRf4l.jpg


Rart å se hvor mye forskjell det er på bildene, alt etter hvilket lys man er i. Skivens detaljer viser ikke så godt hvis det ikke er sterkt lys ;)

***

___________________________________________
___________________________________________

Etter mye om og men, og budsjettkutt pga voksenproblemer (uforutsette kostnader med hus og tomt), har jeg endelig kommet til unboxing dagen!

Jeg var på verft hele uken mens denne boksen lå hjemme å venta på meg. Det gjor ikke ting lettere.. :)

Beklager dårlige bilder da jeg bare har mobilkamera til rådighet for tiden.

GskTWVT.jpg

aW3lepN.jpg

5jpJU5k.jpg

FxLIXPX.jpg

En Hamilton Jazzmaster Viewmatic Auto :)
IjTMTMO.jpg

50m3odb.jpg


Synes den ble ganske pen på armen også :)

mswTqNo.jpg

FFlzWz5.jpg


:D Fornøyd!

Nå må jeg bare få ordnet lenken kortere, og få bestemt meg om jeg skal bytte til lær reim! :)
 
Redigert:
Oj, første unboksing, det et spesielt rituale!

gratulerer så mye, og velkommen.



Ordet "Rasjonalisere" kommer til å bli svært annerledes for deg fremover. Det gjør vel egentlig også begrepet "dyrt" også.

Welcome to the jungle!
 
Oj, første unboksing, det et spesielt rituale!

gratulerer så mye, og velkommen.



Ordet "Rasjonalisere" kommer til å bli svært annerledes for deg fremover. Det gjør vel egentlig også begrepet "dyrt" også.

Welcome to the jungle!

Er redd dette kommer til å gå litt ut av kontroll ja... Da jeg spiller gitar, kjenner jeg godt til GAS (Gear/Guitar aquirement syndrom) og vil nok kjenne at den smitter over på denne interessen også ;)

Og takk for det :)
 
Mye av diagnosene her i asylet går på The Submariner Syndrome :)
Grattis med første boks og nytt ur.

Her ser jeg i for egeb del at:
2T2JWhA.jpg

Så blir det kanskje unbox herifra i løpet av dagen :)
 
Gratulerer med kjempefin Hamilton, masse klokke for pengene dette! :)
 
Gratulerer med fint ur! Velkommen skal du være. Nå er det bare å sette seg ned, og se lommeboken bli skrallere og skrallere! :)
 
Takk skal dere alle ha! Jeg er nok redd at jeg blei veldig bitt av basillen! Nå skal jeg bort til nærmeste urmaker å kjøpe ei lærreim :) legger ut bilde når jeg har fått den på :D