Absolutt. Men spenstige priser også vil jeg anta. Ren speedy i hvitt gull er jo loco priset.Dette var spenstig?
Vis vedlegg 309825
Absolutt. Men spenstige priser også vil jeg anta. Ren speedy i hvitt gull er jo loco priset.
Ja, hvis eu tenker på 321 ja, de andre er noe mer moderat priset. Moderat=450k. Moonwatchen i hvitt gull ligger vel derimot på 550k.Absolutt. Men spenstige priser også vil jeg anta. Ren speedy i hvitt gull er jo loco priset.
Er tydeligvis fortsatt en issue med at de stretchy lenkeleddene til Forstner utvider seg. Min er blitt slik etter noen måneders bruk og går i søpla. Dårlig produkt.Enig der, er en genial løsning, var vel noe som ofte ble brukt mer for noen tiår siden.
Spennen er enkel, men den gjør absolutt nytten. Tenker jeg sikkert oppgraderer til den nye senere, men pr nå fungerer den brillefint.
Er tydeligvis fortsatt en issue med at de stretchy lenkeleddene til Forstner utvider seg. Min er blitt slik etter noen måneders bruk og går i søpla. Dårlig produkt.
Vis vedlegg 310863
Så bra at din fortsatt er i orden @havarduf
Jeg også synes at komforten og utseende på lenken var helt konge, så det var egentlig veldig synd.
Kjøpte den ny selv fra Forstner UK i juli i år. Har ikke strukket den unormalt og hatt den egentlig ganske løst på armen.
Kan så klart sende de en mail og klage, men usikker på om jeg tør å gå med den med eller uten de stretchy leddene når kvaliteten er så dårlig. Bruker jo min Seamaster slik den var tenkt, i og rundt vann. Vil ikke bekymre meg for at den havner på havbunnen eller at den går i asfalten.
Fyrt av en mail nå så får vi se hva de sier. Du har helt klart et godt poeng med at det er skrudde ledd så går antagelig fint.Skjønner. Kjedelig..
Om du får ny uten stretchy så tenker jeg risikoen er relativt lav. Er jo skrudde lenkeledd, så skal vel en del til.
3861 er jo objektivt sett en bedre klokke, men jeg foretrekker min 1861. Har ikke speedmaster fordi det er en fantstisk klokke, men fordi det er nettopp speedmaster. Som en sucker liker jeg 1861 fordi den ligger også tettere på de som faktisk ble brukt av NASA(1861 er vært i bruk til EVA også) Samt teksten på baksiden.
Kjøpte nylig 1479 lenke fra Uncle Seiko også. Her får du solid end links, frest lenkelås med skikkelig knapper for åpning samt hele 5 hull for microjustering.
Da har du i mine øyne der beste fra to verdener, sjarmen til 1861, og bærekomforten til 3861
Hvordan oppleves disse? Ser unektelig kule ut, og ikke spinngale priset. Verdt det?