Den sinnsykt store LUE tråden.

Medlem
23. april 2012
Sted
Stavanger
Siden man her inne kan kjøpe seg blakk etter tips om alt fra solbriller til stive jakker og ryggsekker? hvorfor ikke en lue-tråd? ;)

Jeg har lagt merke til et mønster og hvis min mistanke er riktig blir det kaldt i vinter også og da må jeg nok ha en lue som mange andre.

Jeg finner dog ikke en lue som er... tja, hva kan man si? pen? :mrgreen:

Man har jo som kjent flere stiler

Kjeltring

image3xl.jpg

Soss

240697-2-1238940116217.jpg

Narkolanger/rapper

50-cent-sox-hat.jpg

Russer

kytaHiH.jpg

David toska stilen

41e%2BpahPIKL._SY445_.jpg

Hopalong stilen

Im-a-grumpy-old-man-but-my-dog-still-loves-me...-by-Ed-Yourdon.png

Hardt valg dette... Har sett på en fra stetson som jeg syntes ser greit ut, men er jo litt..... over the top??

boulder-trapper-hat.jpg

Eller hva med en slik en nasjonalistisk duske-ball-lue?

1_mariusluer.jpg

Ka tyks?

Edit; Skal matches med en svart oilskinnjakke, jeans og dr. martens

Redigert:
En ting jeg aldri har forstått er å ha luer som ikke går over ørene. Hva er da vitsen?

Selv har jeg en ganske tradisjonell norsk strikkelue med dusk. Evt så bruker jeg bare headset. Funker greit det og

Jeg liker Norse Projects sine luer, har i et par forskjellige farger så jeg kan variere litt. Fin kvalitet og selges over disk i Bergen ihvertfall.

12181_2277ca8a40-n95-024971001-59-big.jpg

@crown guard, Denne selges billig p.g.a feilproduksjon. Nesten dønn umulig å se ut av...Kaninpels innvendig og geiteskinn utvendig ;) Eventuelt byttes i hatt med fjær ;)

Edit: Glemte bilde..

Redigert av en moderator:
En ting jeg aldri har forstått er å ha luer som ikke går over ørene. Hva er da vitsen?

Selv har jeg en ganske tradisjonell norsk strikkelue med dusk. Evt så bruker jeg bare headset. Funker greit det og

En lue på hodet reduserer kroppens varmetap betydelig. Som alle som går i fjellet vet: Fryser du på tær og fingre, ta på deg lue. Lue over ørene er bare et poeng når det er så kaldt at øreforfrysningsfaren overstiger forfengeligheten.

Ellers:

Muppet

Dette bildet er ikke av meg...
Derimot, det kommer fra siste nummer av BIL fra KNA. Det er fra et moped-treff.

Jeg har en moped stående i garagen og vil få den satt i stand ved leilighet, (helst litt før). Det å da kunne utstyre hjelmen slik som dette ser jeg som et mål!

Mopeder skal kjøres med stil!

moped001.jpg

(Til fare for seg selv og andre!!)

:cool: