Den store fotballtråden!

+1 for Arsenal.
Herlig, må svare med favoritt t-skjorten min.
Har mange Liverpool fans i vennegjengen. En uforglemmelig aften i 1989:

CYw2Fz5.jpg

Stemmer det. Neppe en mann for fremtiden, men kan fort hevde seg i Tippeligaen. Uten at det er noe å skryte av:confused:
Si ikke det, se på Frode Johnsen! Gudjohnsen er jo bare ungfola i forhold (men jeg står enda på at det er penger ut av vinduet).

Som Juventusmann var de siste 45 + 30 katta i sekken. Kampen som helhet var sikkert morsom for den nøytrale tilskuer...

Og her sitter jeg som Barca-supporter og furter over hvordan vi slapp oss ned etter 1-0 og tillot Arsenal å utligne til 1-1 før vi satt inn nådestøtet...

Dere Juventus-fans har min dypeste medlidenhet i kveld. Å se Thomas Müller sette 2-2 utligningen i nittiende minutt må gjøre vondt dypt inn i hjertet. Heiet virkelig på Juve i kveld, men det raknet skikkelig på slutten.

Men for all del, FOR en kamp!

Kan ikke helt se at du har grunn til å klage for mye over livet som fotballsupporter.
Over to kamper er det ikke direkte ufortjent av Bayern vinner, men når vi går til pause med 0-2, og i tillegg hadde et mål feilaktig annullert, da trodde jeg kvart'n var i boks.
Kveldens kamp er bare nok en påminnelse om at fotball gjøre litt vondt 'av og til'.
Kan forøvrig nevne at mitt andre lag er Aston Villa..

• Liker
Reaksjoner: Rød og Kohe321
Begynner vel å lukte Barca mot Bayern i finalen.
Wolfsburg-Real Madrid
Bayern München-Benfica
Barcelona-Atlético Madrid
Paris Saint-Germain-Manchester City

Morsomt med Liverpool-Dortmund i Eurpa League også.

Storkamp imorgen, Enga-Rosenborg. Tipper Barca-Real Madrid senere på kvelden blir en gedigen nedtur i forhold:p
Håper ihvertfall større oppmøte enn på landskampen:
RcRPRbw.jpg

• Liker
Reaksjoner: Kohe321
Ser ut til å bli vanskelig å score 4 i denne... Barca har spilt 53 kamper så langt i sesongen (med denne), og virker veldig slitne. Tror ikke det blir noe CL i år, får fokusere på ligaen og cupen.

Det virker som om formen er litt dalende, ja. Ikke samme gnisten/presisjonen som for et par mnd. siden, dessverre.
Har fortsatt håp om seier i kveld.