Den store OL 2014 tråden!

G

Guest571

Guest
Her kan man skrive ting som:

"Heia Norge", "JAAAAAAAA", "Kom igjen OLE EINAR!!!!!!!!!!" osv
(Så slipper vi det i alle trådene på forumet :))

Hva er inntrykket av TV2 sine sendinger så langt? Selv har jeg hørt litt sendinger på P1 og stortrives med det.

Jeg vet ingenting om sport.
Likevel føler jeg at ved dette OL er et portrett av Russlands store leder Vladimir Putin på sin plass:

Putin.jpg

Redigert:
Jim'll paint it, selvsagt: :)

Jim'll Paint It: Photo

Bjørndalens seier var helt hinsides. Han er en fantastisk idrettsmann, utrolig å avslutte på denne måten. "It's only sport" sa Fourcade etterpå, tror neppe vår mann ser det på samme måte. Håper bare at han nå kommer seg ut av campingvogna og tar opp litt sosial kontakt.

Etter oppfordring fra trådstarter... GÅÅÅÅÅ Petter!! og de andre norske såklart!!

OEB, gir en halvfeit førtiåring håp om come back!

Grattis Jansrud, respekt!

GO Petter, martin og resten av gutta nå!

OL er faenmegfantastisk! Spesielt i år hvor man har venner som skal konkurere i Slopestyle på ski og kvinnehopp. Selvom hopp er rimelig bedritent å se på...

Synd med reklamen på TV2. Har ikke imot reklamepausene sånn sett, men det som er irriterende er at det er samme reklamefilmer hver eneste pause! Jeg kommer ihvertfall ikke til å bli Telenor kunde med det første....

Ellers synes jeg denne kronikken til Lasse Jangås er verdt å lese. Ufattelig hvordan IOC kan refse utøvere for bruk av sørgebånd.

Anyways, heia Ole Einar!

OL beriker min hverdag noe helt vanvittig.. :)

At TV2 må sende reklame er åpenbart, men som det blir nevnt.. Den jææævla telenor-reklamen har de sendt nok nå!

Nå starter jaktstarten, tvi tvi folkens!

Fant denne tråden først nå, og vil bare si at jeg er mektig imponert av Ole Einar Bjørndalen! Makan til idrettsmann!
Ellers vil jeg sippe over tapte penger da jeg satset på medalje til Svindal i utfor, medalje til Northug på skiathlon og medlaje til Berger på sprinten. Ingenting som gikk vegen den dagen :mad:

Meg synes snowboard er det morsomste i OL, og må gi cred til Blipp. Man kan si hva man vil om den fæle klokka hans, men han gjør en god figur der borte. Han er rett mann på rett plass:)

Man kan ikke feire så tidlig!!! Glad Fourcade ikke hadde større skostørrelse!

HURRA!:D

Flotte prestasjoner idag på skiskyting og lag-sprinten. Gleder meg til 5-mila, la oss også håpe på medalje der.