Den store Rolex Explorer-tråden

Var hos Askeland i Stavanger i dag, og neste sending de får fra Rolex går 21.6, så det blir spennende om Exploreren leveres et par dager etter. Regner med det er andre som venter på denne sendingen :D

• Liker
Reaksjoner: havarduf og Zawatch
Var hos Askeland i Stavanger i dag, og neste sending de får fra Rolex går 21.6, så det blir spennende om Exploreren leveres et par dager etter. Regner med det er andre som venter på denne sendingen :D

Gleder meg til unboxingene!

• Liker
Reaksjoner: Ruos
Noen andre her inne med 114270? Kom hjem til et brev stappfull med deilige reimer i dag. Likevel kjente jeg at jeg ble helt svett: en av dem skulle på Exploreren..

Det er så tight mellom springbar og kasse at det er bare å gi opp. Har tre reimer dedikert til klokka, men den er nå på lenka igjen. For når du først får reimen på, etter banning og blodsøl fra Kina-verktøyet i fingeren, så må du huske på at den gnager reimen i stykker raskere enn du klarer å si "dette så pent ut".

Tok dette bildet og slengte den på lenka før den rakk å ødelegge en nærmest ubrukt Bulang-reim. Og det er ingen lek å få lenka på heller, men det er en annen historie.

20160617_144724.jpg

Dette er likevel en keeper, så lenge ikke en 6610, 1016 eller komplett 14270 skulle dukke opp i innboksen som bytteforslag. ;)