God søndag!
Om jeg ikke husker feil er det Jura The Road på karaffelen.
Om jeg ikke husker feil er det Jura The Road på karaffelen.
Jeg har vært flinkere til å drikke enn å kjøpe whisky i det siste. Hva er det beste kjøpet rundt 1000 kr? Er glad i de aller meste fra Japan, Skottland og Taiwan.
Vet ikke om det hjelper deg siden det ser ut som de ikke selger løse korker, men har du sjekket www.emballasjebutikken.no? Har bestilt derfra før til samme formål som deg. Funker braPrøver meg i denne tråden.
Hva heter den type korker som benyttes i whisky-flasker? Jeg skal tappe plommelikør på mindre flasker og gi bort som julegaver. Men jeg sliter med å finne en butikk som selger typiske "spritkorker". Noen her som har peiling? Takk på forhånd.
Torv eller ikke?
Mitt neste innkjøp blir nok fra Kilchoman.
Nok et bevis på at det er kvaliteten på lagringen som gjelder fremfor tiden på fatet.
Vet ikke om det hjelper deg siden det ser ut som de ikke selger løse korker, men har du sjekket www.emballasjebutikken.no? Har bestilt derfra før til samme formål som deg. Funker bra
Jeg har vært flinkere til å drikke enn å kjøpe whisky i det siste. Hva er det beste kjøpet rundt 1000 kr? Er glad i de aller meste fra Japan, Skottland og Taiwan.
Første gang?
Ooh. Også 15-åringen da. Den er god.
Hadde også 18-åringen for litt siden som også er helt fantastisk.
Anbefales når du er i bunnen av denne.
Vis vedlegg 218655
Et glimrende kjøp til ca 90 pund en gang jeg var i Skottland og pundet var lavt. Fortsatt god. Må kjøpe ny.
Hvordan er 18 sammenlignet med 15? Demper røyken enda mer, med mer sherry-preg?