Den ultimate tool watch.

"...with a shock resistant saphire crystal..." Hohoho...
Scratch resistant yeah...Not shock...

Grei idé. Uten klokken...

Men uten den "Swiss made" på tallskiven er det ingen "...optional swiss made time-piece..."
Da blir det bare kinesisk klokke med kanskje en sveitsiske kvarts urverk :rolleyes:

Skikkelig "in your FACE!" bracelet med et simpelt quartzverk på. Ikke pent...

Handy? Tja...

Synes nesten den er litt stilig som armbånd, uten klokke. Ser dog ikke helt poenget med å ha en slik, fremfor å bare ha en multitool i lommen eller i beltet. Hvis en faktisk har bruk for slike verktøy i tide og utide, så har en vel med seg en multitool uansett, og har dermed ikke behov for et slikt armbånd.

Morsom dings, men ville aldri i verden blitt brukt hadde jeg hatt en. Typisk farsdagsdings spør du meg - virker kul og brukbar, men så blir den bare liggende i en skuff...

Det ene klippet ser det nesten ut til at det er en kar som er på en flyplass. Jeg er vel heller usikker på om den faller i god smak der av alle steder.

Edit: Ja, han er definitivt på en flyplass. Får ikke sett den med lyd akkurat nå, men tviler på at han slipper gjennom kontrollen med den?

Redigert:
Det ene klippet ser det nesten ut til at det er en kar som er på en flyplass. Jeg er vel heller usikker på om den faller i god smak der av alle steder.

Edit: Ja, han er definitivt på en flyplass. Får ikke sett den med lyd akkurat nå, men tviler på at han slipper gjennom kontrollen med den?

Nå så jeg den i går kveld, men om hukommelsen ikke svikter meg helt så skryter de av at man nå kan ha med seg leatherman der man før ikke kunne drømme om det; en flyplass.. Jeg ser det kan argumenteres både for og i mot, men jeg er kanskje noe skeptisk ja. Man får jo diverse snodige smykker gjennom kontrollen, men man kan ikke akkurat feste en lenke i en glock, feste rundt halsen og kalle det for et halskjede. Så spørs om ikke man må pent se seg nødt til å pakke ned denne tingesten i kofferten gitt.

Universalverktøy er i utgangspunktet et dårlig alternativ. Dette er helt ubrukelig, men den gjør seg sikkert bra til dagens lumbersexuals med latteskum i skjegget.

Huff.
Denne dukka opp i newsfeeden på Facebook idag.
Lo av bilda, etter å ha sett filmen så... TjaJa, latterlig konsept!

Veldig kul!
Jeg har gått med leatherman siden jeg fikk en i 30'års gave. Det har vært et utrolig hendig verktøy som jeg har benyttet i både jobb og fritid. Den har vært med på å bygge alt fra servere til laptop'er, biler, modeller, tre-figurer. Jo, Leatherman er et hendig verktøy, og det er av god kvalitet.

Å ha det på klokkeremmen? Tja. jeg har min i beltet (fortsatt), men det ville vært kult å ha det på klokke-lenken! Klart det! Så veldig pen var den ikke, men det spiller ingen rolle. Det blir en 3'je-part lenke likevel! Sammen med en toolwatch, som @chrgod skriver, der har du en god unnskyldning for å kjøpe en!

Denne likte jeg!!

:cool:

Redigert av en moderator:
Veldig kul!
Jeg har gått med leatherman siden jeg fikk en i 30'års gave. Det har vært et utrolig hendig verktøy som jeg har benyttet i både jobb og fritid. Den har vært med på å bygge alt fra servere til laptop'er, biler, modeller, tre-figurer. Jo, Leatherman er et hendig verktøy, og det er av god kvalitet.

Å ha det på klokkeremmen? Tja. jeg har min i beltet (fortsatt), men det ville vært kult å ha det på klokke-lenken! Klart det! Så veldig pen var den ikke, men det spiller ingen rolle. Det blir en 3'je-part lenke likevel! Sammen med en toolwatch, som @chrgod skriver, der har du en god unnskyldning for å kjøpe en!

Denne likte jeg!!

Har hatt et par Leatherman gjennom årene. Disse er virkelig bra saker.
Kan skryte av kundeservicen deres også. Har levert et par slerkete modeller til reparasjon (Kan leveres personlig i et kontorbygg på Alnabru v/Statoil-McDonalds. 3 dager etter dukket det opp helt nye i postkassa. Dette uten å vise kvittering!

Redigert av en moderator:
Har hatt et par Leatherman gjennom årene. Disse er virkelig bra saker.
Kan skryte av kundeservicen deres også. Har levert et par slerkete modeller til reparasjon (Kan leveres personlig i et kontorbygg på Alnabru v/Statoil-McDonalds. 3 dager etter dukket det opp helt nye i postkassa. Dette uten å vise kvittering!

Jeg har også hatt mine på service. Kun topp! Da var det et firma på Smedstad. Han fikset mens jeg ventet. Jeg valgte nu farve på den og han satte sammen ny med reservedeler.

En gang fikk jeg høre at all service var gått til utlandet og at det ikke var noen hensikt å bruke den. Da måtte jeg slipe kniver og skrujern selv...

Fint at den er tilbake her. Nå har jeg fått en ny og håper det blir en stund til jeg trenger service...