Kult, men ikke offisiell fra Rolex. Dette er ikke en dealer-veggklokke, de ser helt anderledes ut. Finnes ingen i form av GMT-M. Og da er det ikke fullt så kult lenger. Eller noe sånt. Ok, litt kult daOm ikke annet kunne de jo ha kopiert viserne også.
Her har man jo faktisk en original Sub? (i alle fall i følge annonsen, men han kunne kanskje tatt et litt større bilde av merket på baksiden?)
http://cgi.ebay.com/Rolex-Submarine...387?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20b491301b
Jepp, så det etterhvert. De hadde i alle fall fått til riktige visere, om ikke annet.Denne er dessverre ikke original denne heller. Så vidt jeg vet lager ikke Rolex veggur basert på sportsmodellene sine. De originale har fluted bezel som DJ.
Bildet i midten er vel ikke tilfeldigvis hjemme hos deg Anders?
Den fluted bezel DJ i stål var jo riktig så trivelig. Hm. Hvor skal man begynne å lete?
Bukta, VRF, the usual suspects. Har en langer av Rolex-materiell som kanske har et par fra 70-tallet som jeg snuser på, har ikke sett bildene ennå. Om jeg ikke går for dem selv kan jeg evt videreformidle ...
Den idéen er lagt frem for et par år siden og er fortsatt aktuell, men da som ur i biblioteket - ikke på kjøkkenet. Atmos er grymt (med arabiske tall).
Hehe, er enig i dem. Men du ville ha klokke på veggen. Så da måtte det bli atmos på en hylle![]()
Atmos må jeg eie en gang i tiden.. Den tiltaler estetisk, klokke messig og teknisk (ingeniøren i meg skriker etter en slik)...
Jepp, mener JLC lager egne vegghyller til Atmos? Skal man først ha en bordklokke er jo Atmos helt konge. Skal ha en slik en gang.