Denne må ha en egen tråd!

G

Guest571

Guest
Etter NURK igår, har jeg ikke tenkt på annet enn PP nautilus 5712R

HERREGUD så fin den er! Har aldri hatt en PP på hånden eller vært nærmere enn utenfor monteret hos Bjerke, men denne klokken må da sies å være perfekt! Fant en liten review her og tenkte å dele alle bildene med dere, jeg blir hvertfall ikke lei av bildene.

Mange mener kanskje at å gi 250k for en klokke er galskap, men se hva man får for pengene da.

5712R7.jpg

5712R3.jpg

patekmilleap00.jpg

patekmilleap01.jpg

patekmilleap03.jpg

patekmilleap06.jpg

Samme klokke bare WG

5712R5.jpg

patekmilleap04.jpg

IKKE TRYKK HER!!!

Om du trykker på "IKKE TRYKK HER" så er jeg dessverre klar over Jonny sin.

Kjøp denne, og en slipper å tenke mer på dressur til deg selv og dine etterkommere i alle fall.
Vakkert, vakkert

Denne er noe av det fineste som finnes av ur, men da skal det være hvitt gull. Ikke rose eller gult. :) Har ikke Moore denne i hvitt gull?

Åååååå.
Elsker gullklokker! Gjør den ikke akkurat mindre tiltrekkende at det er Patek. :cool:

Denne klokken har vært min "grail" lenge, drømme klokken over alle, PP Nautilus med månefase mv. Den leveres også i stål med lenke, også den utrolig fin :) Sjekk de nyyydelige detaljene på klokken da..

Den klokken på finn vil jeg vedde skjorta på at er kjøpt i utlandet, og tatt inn ganske "gunstig" til Norge. Blir den solgt for 200k så er det en eller annen som tjener 50 raske ;)

Ta en tur til Bjerke når de har salg (en gang i året), prat med Halvor, og denne er din for 200k ny, kjøpt i Norge :)

AW :)