Denne synes jeg er fet

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=54058843&q=breitling+blackbird&sort=0&listPos=2&ref=fas

Er det en TS'er som selger? Hva synes dere om denne? Prisen?
Ja, jeg vet at mange synes Breitlingene er litt vel bling og en poser klokke, men jeg synes denne
er en av de bedre Breitlingene utseendemessig.
Jeg liker Breitling, men har ingen. Enda.[/QUOTE

Dette er ikke blandt de værste og blingeste Breitlingene, å hvis klokken er som ny så virker prisen veldig ok :)

Ble omsatt mange slike i Norge for noen år siden, så prisen på akkurat denne modellen har vært ganske lav på bruktmarkedet. Liker du klokken er det bare å kjøre på, kult med litt bling nå som sommeren nærmer seg.

Jeg vil si at klokka du lenker til representerer alt som er galt med Breitling.
Den eneste Breitlingklokka som er i nærheten av å være innafor er Navitimer01.

Smaken er som baken osv. Dette er ikke den mest utiltalende Breitlingen, men det er ikke den fineste heller, synes jeg. Men det er lett å la seg blende av "før og etter" priser - mulig det er slik at den legges ut til antatt markedsverdi, og da hjelper det liksom ikke at retailpris lå på 56 K. Hvis ikke noen er villig til å betale det.

Akkurat denne er en limited edition, 2000 stk laget (i den grad 2000 er limited) og jeg finner den ikke noen steder til i nærheten samme pris som denne.
Den er ubrukt iflg selger, kun testet på armen et par ganger.
Hvorfor folk flipper nye klokker har jeg sluttet å undre meg over, de klokkene som legges ut for salg her har ofte veldig kort eiertid. Jeg kjøpte en Jeager som jeg byttet relativt raskt (var for dressy, og kunne ikke brukes i hverdagen) til en GMT II. Den Rolexen hadde noen flippet etter kun noen måneder. Bra for meg.

Breitlingen er høyst sannsynlig på vei i min retning.

Bling! ;)

Breitling Blackbird Redstrike # 1159 av 2000 er nå offisielt min! :mrgreen:

Rolex. Check.
Breitling. Check.
Omega. Pending.
Panerai. Never.
Hublot. Greier ikke å se hva klokka er, so no.

Breitling Blackbird Redstrike # 1159 av 2000 er nå offisielt min! :mrgreen:

Rolex. Check.
Breitling. Check.
Omega. Pending.
Panerai. Never.
Hublot. Greier ikke å se hva klokka er, so no.

Da blir det en unboxing snart da? Gratulerer :) Synes den er tøff jeg også.