Deres tanker om denne?

Jeg synes den ser kul ut.
Glycine er bra merke, etter min mening. Cussion formet kasse er brukt av Glycine før. Men California dial er det ikke. Det ser helt annerledes ut.

Ser ingen spesielle likhetstrekk med PAM 249 her jeg heller.

Glycine har jo mye fint, men kjenner ikke noe til deres eldre modeller.

Som Frodo nevner er ikke cushion/puteformen unik for Panerai. Panerai hentet den sågar fra Rolex :)

Jeg synes den ser kul ut.
Glycine er bra merke, etter min mening. Cussion formet kasse er brukt av Glycine før. Men California dial er det ikke. Det ser helt annerledes ut.

du har rett, cali dial har jo den ikke,my bad. men det var den som "datt" inn i hodet mitt når jeg så den. :)

har ikke råd til kampfschwimmer eller annen pan:) så denne vurderes. Ser at den finnes i andre farger også.

Her må jeg arrestere meg selv, etter å ha tittet mer enn én gang på Glycinen ser jeg jo at den har en "railroad dial"/"jernbaneskinner" i ytterkanten av tavlen, som jo også PAM 249 har.. Men tror ikke det er unikt for PAM 249, men heller et trekk i tiden da disse klokkene ble utformet, en del Omegaer osv. som jeg mener også har en slik ytre ring.

Her må jeg arrestere meg selv, etter å ha tittet mer enn én gang på Glycinen ser jeg jo at den har en "railroad dial"/"jernbaneskinner" i ytterkanten av tavlen, som jo også PAM 249 har.. Men tror ikke det er unikt for PAM 249, men heller et trekk i tiden da disse klokkene ble utformet, en del Omegaer osv. som jeg mener også har en slik ytre ring.

Tror det er relativt vanlig på vintage / "retro" ur? :)