Det beste fra to verdener...

Hansaeng

Støttemedlem
Medlem
26. des. 2011
Sted
Hamar
Hei folkens!

Jeg må bare få si at jeg har vært heldig i det siste og fått kjøpt klokker jeg har siklet på helt siden interessen startet for alvor i 2012.
Nok en gang dukket det opp en klokke jeg siklet veldig på en GTG.... Rotasjonen i boksen har vært voldsom de siste månedene og noen vil sikkert tro at jeg har vært gal, men, men... :mrgreen:

Håper nå at jeg i allefall har en to-tre klokker som skal danne basis for samlingen fremover.

En mint condition P-Serie Rolex Daytona 16520 :D

P-Serie 16520 er de siste produserte og har Luminova skive og visere, SEL lenke, Zenith urverk og en helt nydelig skive :D
Det finnes ikke så veldig mange av disse :mrgreen:
Klokken er norsk og kjøpt på Lillestrøm 15. September 2000. Lenken sier at den er satt sammen i April samme år.

Til slutt en lite bilde av høstens nyervervelser ;)

Takk for oppmerksomheten :D

Daytona, en av mine favorriter det :) Helt fantastisk eksemplar du har fått deg, gratulerer

Aquanaut igjen? Hva skjedde med 116600? Når det er sagt så har du virkelig funnet gull i den Daytonaen:) blir det fremdeles Nautilus? Venter ennå på svar. Ventet straks 18mnd:(

Aquanaut igjen? Hva skjedde med 116600? Når det er sagt så har du virkelig funnet gull i den Daytonaen:) blir det fremdeles Nautilus? Venter ennå på svar. Ventet straks 18mnd:(

@Timekeeper. ja det er tredje gang jeg har en Aquanaut, og det er en klokke som det viser seg at jeg savner etter en tid. Egentlig er den helt perfekt! Når jeg fikk sjangsen til å kjøpe et særdeles strøkent eksemplar så ble fristelsen for stor ;) 116600 hadde ikke noe langt opphold hos meg. Den be for lik 1680'en min. Håper du får Nautilusen din snart :)

Redigert av en moderator:
Deilig samling!
Kjøper mer enn gjerne de to til venstre :)
BTW @Hansaeng Så er din "gamle" 116600 i min samling :)@Timekeeper

Redigert av en moderator: