Det er bare å svelge tungt et par ganger også trekke kortet og smile...

Hansaeng

Støttemedlem
Medlem
26. des. 2011
Innlegg
2.747
Sted
Hamar
Noen som har hørt disse ordene fra urmaker Jørgensen i Tromsø før?

Konsekvensen for meg blir at middagene i månedsvis fremover kommer til å se ut slik ut... :p



Godt vi har en kantine på jobben med litt mer variert mat...

Fortsettelse etter middag :cool:

 
Men er jo bare å titte til venstre for tallerkenen så er alt ok hver gang man spiser?:)

Og klokken kan du bruke hele tiden, spise gjøres bare 3-4-5-6 ganger hver dag:p

Lett konklusjon...

Kom igjen no da:)
 
Sen OG lang middag .... tenker klokkekjøp ikke falt i smak og du måttet ta oppvasken for å please konemor.

Hvis det ikke er en konemor i bildet og du luremuser Rolexen (?!) og lar oss vente er du Mus Deluxe :)
 
Mtp hvor mye bilder jeg tok i sted og hvor gal hvitbalansen var gjetter jeg på at Hansaeng redigerer bilder for harde livet enda ;).
 
Det tok litt tid å få ned nudlene.... :p

Det har vært utrolig mange flotte klokker solgt og unboxet her på sonen i år. Fristelsene har rett og slett stått i kø... Dagens klokke tråden hjelper jo heller ikke på kjøpelysten :D

På onsdag reiste jeg til Tromsø med moderne spikerstål på hånden. Skulle i statusmøte med en kunde og planen var å få tid til en tur innom Jørgensen for å kikke litt og slå av en klokkeprat. Gleden var da stor når han hadde inne en av mine grails. Den kom raskt på hånden og det føltes rett og slett helt riktig. "Det er bare å svelge tungt et par ganger også trekke kortet og smile" sa Trond... Men, jeg måtte ha betenkningstid. Spurte om jeg kunne ringe senere på kvelden om jeg bestemte meg for å slå til. Det var ikke noe problem. Jeg ringte 1730... Kan du møte meg i butikken? :)





















Om noen skulle lure? Jeg smiler ennå :D

Takk for oppmerksomheten!
 
Se der ja, helt sinnsykt flott!!! Gratulerer så mye:D
Jeg har også tenkt tanken på å besøke Jørgensen en dag, men er redd for at det samme skal skje meg:rolleyes:
Da rakk jeg å se denne før jeg legger meg, våte drømmer; here I come!!!:eek: