Det er fredag igjen!

DJM

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo
Jeg har ferie og assisterer en kar som sliper gulv i huset... og velger derfor ny plast!

IMG_3184.jpg

Hva har du på deg?

Re: Fredag er Tysk dag for meg!

290808007.jpg

Har kjøpt slalomski igår BTW,(at BARGAIN price) skadet meg stygt på et par slike mange år tilbake men kjenner lysten til å stå er blitt for sterk til å la vær.
Skal noen i Bakke over nyttår gi meg gjerne en PM.
Ønsker alle klokkevenner god helg!!

Seamaster så langt. Skal på julebord i kveld, mulig jeg da bytter til noe annet. Men hva?

Pict0558.jpg

I kveld skal jeg på jobb, så da blir det nok denne 8)
Gammelt jungelord: Når fantomet slår står tiden stille. :) :) [attachment=0:7zahzcaf]DSC02171.JPG[/attachment:7zahzcaf]

Hei Anders!! Det var en veldig flott seamaster du hadde der. Nå har ikke jeg så mye greie på klokker så jeg lurer på om det er en 2254.50 som du har skiftet bezel på eller om det er en egen modell du har der?

Jeg likte spessielt godt kombinasjonen av den sorte skiven og den matte bezelen. Jeg har en 2255.80 selv som jeg hadde planer om å skifte ut med en 2254.50 men nå kan det hende at planene blir litt annerledes :)

isomaka skrev:
Hei Anders!! Det var en veldig flott seamaster du hadde der. Nå har ikke jeg så mye greie på klokker så jeg lurer på om det er en 2254.50 som du har skiftet bezel på eller om det er en egen modell du har der?

Jeg likte spessielt godt kombinasjonen av den sorte skiven og den matte bezelen. Jeg har en 2255.80 selv som jeg hadde planer om å skifte ut med en 2254.50 men nå kan det hende at planene blir litt annerledes :)

Takk skal du ha! Beselen er i hvitt gull. Modellen har nummer 2230.50, den er også kjent som "the non-AC" Seamaster. Den ble sluppet etter en tilsvarende Americas Cup limited edition, også den med bezel i hvitt gull (men med "Bond"-lenke). 2230.50 er derimot ikke en limited edition, men er kanskje enda mer etterspurt på bruktmarkedet. Ingen av dem produseres lenger.

Les mer her, eller søk litt på Timezone. Her er at par bilder til, som jeg nok har plaget folk med tidligere :mrgreen:

Klokkebilder006-1.jpg

Pict0551.jpg

Pict0575.jpg