Det er STOOR forskjell!

Medlem
19. jan. 2013
Innlegg
815
Sted
Rælingen
Dro tidlig på jobb i dag, for ikke å gå glipp av ekspresspostmannen. Fungerer vareheisen? Check. Er lysene på lageret på, slik at han ser det er folk her? Check. Er sendingen lastet på bil? Nei. Ach, får smøre meg med tålmodighet.

08:15 <<F5>> "Sendingen er ankommet terminal og vil bli videresendt.
08:30 <<F5>> "Sendingen er ankommet terminal og vil bli videresendt.
07:35 <<F5>> "Sendingen er ankommet terminal og vil bli videresendt.
08:40 <<F5>> "Sendingen er ankommet terminal og vil bli videresendt.
08:45 <<F5>> "Sendingen er ankommet terminal og vil bli videresendt.
08:50 <<F5>> "Sendingen er ankommet terminal og vil bli videresendt.
08:51 <<F5>> "Sendingen er ankommet terminal og vil bli videresendt.
08:52 <<F5>> "Sendingen er ankommet terminal og vil bli videresendt.
08:53 <<F5>> "Sendingen er ankommet terminal og vil bli videresendt.
08:53 <<F5>> "Sendingen er ankommet terminal og vil bli videresendt.

Pokker altså!

Men i det man sitter på telefon med Bring Kundeservice for å fyre løs med opparbeidet aggresjon popper "utlevert" opp på skjermen. Treghet i Bring-systemet. Lagerfyren har tatt i mot pakken for over en time siden, og jeg har sittet her som en dust.

Vel, vel:

9A9A787D-87DC-41EE-9335-1C04E246D868_zpsqucdfvzb.jpg


54366220-DE36-434C-B47E-8093244ED830_zps2j71ppxn.jpg


Seiko? Jeg er glad i Seiko jeg, men det var ikke det jeg skulle ha denne gangen.

683CEF71-291F-47D1-885E-B4C3DDEA4E6D_zps8tvdcq0l.jpg


NATO og lenke. Litt uvanlig Seiko-lenke, kanskje?

DA14DD5E-8C91-41F6-8202-37CAD2CB1180_zpsf7qi0nfx.jpg


Seiko med cyclops og Mercedes-visere?

908233BD-7C7D-4E4E-B649-8A8F8AAF3777_zpsf3ahiqom.jpg


Ahhhhh....

BF725425-AC9C-4134-A2FD-9C47A846F07B_zpsovjkb9gi.jpg


Det har vært noen hektiske kjøp/salg-dager i det siste. Denne kom inn, og min JLC Reverso og Sinn 857 gikk ut, mens en Omega De Ville Hour Vision kom inn. Phew, og jeg som trodde jeg var ferdig med denne flippingen for en stund.

Nå sitter jeg med to subber. En keramisk, og denne 16610. Og i mitt stille sinn forstår jeg at jeg ugjenkallelig er blitt WIS: for jeg er helt oppriktig når jeg sier at det er så stor forskjell på disse to klokkene at det er hevet over enhver tvil at de begge forsvarer en plass i boksen. 99% av "de andre" ser ikke forskjell, men det er ikke alltid sånn at man har feil når alle andre mener noe annet.

Tusen takk til @Colin for en trivelig og problemfri handel. Du har gjort en enkel fyr fra landet enda litt lykkeligere.
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer! Fantastisk handel, og det er utvilsomt plass til to så forskjellige klokker i boksen! Er ikke den andre subben din til og med uten dato? Da sier det seg jo selv at du må ha en med!

Og grattis med Omegaen også. Den er utrolig fin!
 
Der var den på plass. Og du har helt rett, det er virkelig stor forskjell på 16610 og 116610. Gratulerer og kos deg med de nyankomne :)
 
Takk for gratulasjoner folkens. Har tittet mye på klokken i dag, for å si det slik:)

Er ikke den andre subben din til og med uten dato? Da sier det seg jo selv at du må ha en med!

Det har du rett i. Tror fortsatt ikke det er nok til å overbevise den gemene hop om rasjonalet, men holder i langdrag for meg!

Gratulerer og kos deg med de nyankomne :)

Takk det samme! :)

Grattis!
men kvittet du deg med reversoen du var så glad i? Skandale! :cool:

Ja, jeg skjemmes! Har fortsatt ikke gått opp for meg, men den ble en anelse stor, og siden denne Subben sprengte banken, måtte jeg hente det inn et sted. Dessuten er @sjuli_123 en notorisk flipper, så kanskje jeg får anledning til å kjøpe den tilbake en gang:)

Den andre Suben er vel din sønn sin? Passer ikke du bare på den til han blir voksen da? Klart du må ha din egen Sub også. :D

Jepp. Og gjett om han vet at den andre Subben er hans da:)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med herlig klassiker! Få klokker passer natorem bedre enn denne, savner min nå... :)