Det er vår!

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Det er vår og jeg er glad! Derfor lager jeg en vårtråd om ingenting 8)

Jeg har akkurat vært drøye tre uker i Malaysia, med herlig varme, perfekte strender, turkisblått hav og fantastisk snorkling. Likevel er det ikke noe som slår en vårdag i Frognerparken med grill og et par kalde.

:D

Anders skrev:

Jeg har akkurat vært drøye tre uker i Malaysia, med herlig varme, perfekte strender, turkisblått hav og fantastisk snorkling. Likevel er det ikke noe som slår en vårdag i Frognerparken med grill og et par kalde.

Det er vår! Jeg har hatt en langhelg på Hvaler med båt, hagerydding og solskinn - deilig det også! Foretrekker Sofienbergparken, men støtter den med grill og et par kalde!

Misunner dere Oslo folk. Her i Bergen hadde vi senest i går haggelskurer. Stiv kuling og regn er meldt hele uken. Virker nesten som at høsten har kommet allerede.... :eek:

Men dere har hatt kjempefint vær mange dager. Her i harstad har det egentlig først i dag vært t skjorte vær og det er bare når du står i solen

Anders skrev:

Går ut i fra at du ikke kom hjem tomhendt ;)

JonasV skrev:
Går ut i fra at du ikke kom hjem tomhendt ;)

Utrolig nok, så kom jeg faktisk hjem uten noe nytt på armen :) Mye fint å se på, men klarte ikke å få prutet noe ned i et prisleie som var interessant. I utgangspunktet var klokker kun marginalt billigere enn i Norge, men de gav visstnok rutinemessig 20-30% på mange merker. Fikk en Tag Heuer Aquagraph som jeg alltid har likt ned 30%, men var ikke helt overbevist likevel. Ingen rabatt på Rolex sportsmodeller, kikket på en Explorer II.

Det er vår og jeg har endelig kommet hjem til en ordentlig seng og dusj etter 5 dager i telt, sovepose og primus.

Moro og se at min Tag 2000 med nato bånd overlevde 2 netter i strekk i gjørme go regnvær :D