Håper det ikke er noe lureri på gang her nå...
...som ikke dreller ofte på forum og selger/kjöper som en annen- ikke har vett nok å vite at det ikke er ok å rappe bilder fra andre!
Jeg er nok rimelig sikker på at denne person nettopp ikke kjenner til dette + el/gidder å ta egne bilder.
Pussig nok er du ikke som folk flest, hvis du har tilgang til salgsdelen/salgsforumet på TRF. (hvis jeg ikke husker helt feil, må du ha et vist anntall innlegg + være medlem et vist antall dager før du får tilgang til salgsforumet på TRF.....og de vilkårene tror jeg ikke "vanlige" mennesker oppfyller. )
...
Jeg ville ikke si det, men eneste logiske jeg kunne tenke meg var at han dro av momsen. Da koster klokken 39`, da tjener han 10000 kr på å fly frem og tilbake til Danmark.
Jeg ikke at det gis MVA trekk i Norge for skandinavere!
Kona og jeg va inne i Mulberry butikken etter vi flyttet fra Norge og jeg fikk dessverre nei, siden jeg var nettopp skandinav!
Samme i Danmark hvis man som norsk prøver å trekke moms i butikk. Mener Sverige, Norge og Danmark har et samarbeid mellom tollhusene og butikker har nok ikke lov å gi tax free til skandinavere!
I might be wrong.....isf er jeg nok en mva svindler snart!
Vel....
Mannen har solgt 3 helt nye modeller rett fra Bjerke på under ett år. De to siste i løpet av en mnd, dette etter at han fikk solgt sin 116610LN som lå for salg i 6-7 månder. Han legger dem direkte ut etter å ha kjøpt dem. Mannen snakker dansk, men mulig han har pass fra et annet land da...
Eneste alternative forklaring er at kona hans jobber på Bjerke og han bruker hennes personalrabatt....