GrimReaper
Støttemedlem
At det bare er en uke til ballen sparkes i gang igjen på balløya det gledes!!
No offence, men norsk ball har ikke vært herlig siden DrillosI morgen blir det tur til Grimstad for å se herlig norsk ball!
Norsk ball er alltid herlig. Kvaliteten er selvsagt litt ymse, men det er min lokale klubb og min lokale tilhørighet.No offence, men norsk ball har ikke vært herlig siden Drillos
Årvisst albumslipp fra Motorpsycho. Vis vedlegg 301989
Det er et betimelig spørsmål! Jeg tenkte nok litt det samme ved første gjennomlytting i går, og var ikke overvettes begeistret, men etter et par runder til i går kveld og dagens tredje gjennomlytting blir jeg mer og mer begeistret. Jo, man kan si at de har gått i én retning de siste årene og ja, jeg savner også lekenheten og uforutsigbarheten fra 90 og 2000-tallet, men på den andre siden, denne retningen de går i nå er jo også ganske åpen, i nyanser og tonalitet, og på denne plata hører jeg ting jeg aldri (virkelig aldri noe sted) har hørt før. Og de har også krydret retten med en (relativt) kort og catchy sak i starten av plata. Jeg kommer nok aldri til å bli klok på dette bandet og godt er det-Nå er dette absolutt et lyttverdig album, men er det bare jeg som er redd for at de begynner å stivne litt? Jeg tar meg mer og mer i å lengte meg tilbake til dengang da det var mye mer sjangerlek og -av alle ting- tilogmed Motorpsycho-sjutommere!
Jaja. Jeg er absolutt fortsatt i fanskaren, men... Akk. Litt mer avstikkere fra det som har vært formelen de siste årene ville vært herlig!
Jeg kommer nok aldri til å bli klok på dette bandet og godt er det
The Folio Society. Kall meg en snobb, men det bidrar til lesegleden å holde en skikkelig innbundet bok, trykket på tykt og godt papir, mens man koser seg med god litteratur.
Åja, i den andre hånden har jeg en Nøgne Ø #500.
Dagens bok er forøvrig Victor Hugos 'The Toilers of the Sea', skrevet mens han levde i eksil på kanaløyene. Sidene drypper av ironi og skarpe observasjoner av eliten Hugo selv var en del av - og en tilsynelatende oppriktig kjærlighet til det som i noen år var hans adopterte hjemland.
Jeg hadde ikke hørt om the Folio Society. Som om jeg trengte flere ting å bruke penger på..