Dette ser skummelt ut...

Medlem
20. feb. 2012
Sted
Åsgårdstrand
Dette er vel litt "low end" her, men jeg har gått og kikket på dette uret en stund og er godt fornøyd.

Beklager kvaliteten på bildene, knipset bare med mobilen for enkelhets skyld:

hamilton-x-landing-cities1.JPG

hamilton-x-landing-cities2.JPG

hamilton-x-landing-cities3.JPG

hamilton-x-landing-cities4.JPG

Mitt første "ordentlige" ur, og har allerede begynt å tenke ting som: "det hadde jo vært kjekt med ett dress ur" og "skulle jo hatt noe til sport og". Er redd jeg har begynt på the dark path...

--

Per Åge

Hei Per Åge og velkommen til galskapen!

Ser ikke bildene dine (dropbox?)
Men på stien ser det ut til å være et stykk:
khaki-x-landing-hamilton-watch.jpg

Hamilton er godt inne i varmen her og mange som anbefaller og bruker det bland de insatte

Ser ikke bildene jeg heller, men er det den over så er det en flott klokke! Sitter å siker på Hamilton selv. Hvor bestilte du ifra? Grattis og velkommen til galskapen

Råtøff klokke, gratulerer! Den er 44mm, ikke sant?

OT: Jeg vil anbefale deg å enten resize bildene dine før du laster opp til dropbox, eller gå over til feks photobucket som gjør det for deg. Det blir tungt å laste ned gallerisider når hvert bilde på siden er 2-3 MB :)

Nydelig klokke! Arrgggh, nå fikk jeg lyst på denne også... :) Har en Hamilton selv, og er meget fornøyd!

Hei Per Åge og velkommen til galskapen!

Ser ikke bildene dine (dropbox?)
Men på stien ser det ut til å være et stykk:
khaki-x-landing-hamilton-watch.jpg

Hamilton er godt inne i varmen her og mange som anbefaller og bruker det bland de insatte

Helt riktig det :)

Takk for velkomsten, har allerede handlet tre tre straps / lenker til den (kjøpte den på tirsdag) :eek:

Funker ikke dropbox til å linke bilder ? Har ihvertfall resizet de. Du har helt rett, det er en x-landing. Her er link til galleriet med fullsize bilder:

http://www.dropbox.com/gallery/6524476/1/hamilton-x-landing?h=18f008

Sitter å siker på Hamilton selv. Hvor bestilte du ifra? Grattis og velkommen til galskapen

Takk for velkomsten. Kjøpte klokken på taxfree i Amsterdam. Hadde kikket etter den en stund, så pengene satt løst når jeg så den bare lå der og ropte etter en arm å sitte på :)

Var dessverre den med brun skinnreim (ikke no galt i seg selv, men jeg liker at klokken tåler en skyll uten at noe blir ødelagt), men det var jo bare en god unnskyldning til å kjøpe ekstra straps og den originale lenken :cool:

Low end? I forhold til hva da?
Det finnes til og med medlemmer her inne som drasser rundt med gammelt spikerstål på armen.
Nei, den der var virkelig fin. Gratulerer så mye og velkommen til dårehuset.

:D

Takk for velkomsten. Kjøpte klokken på taxfree i Amsterdam. Hadde kikket etter den en stund, så pengene satt løst når jeg så den bare lå der og ropte etter en arm å sitte på :)

Var dessverre den med brun skinnreim (ikke no galt i seg selv, men jeg liker at klokken tåler en skyll uten at noe blir ødelagt), men det var jo bare en god unnskyldning til å kjøpe ekstra straps og den originale lenken :cool:

Det er akkurat den med brun reim jeg ønsker meg! Driver å leter etter forhandlere rundt London, for blir vel dit jeg skal neste gang. Pokker, vil ha en nå :p Gleder meg til å se hva annet du har funnet til den også. Kan jeg spørre hvor du har bestilt andre reimene fra også?