Digger klokka, men...

Medlem
24. mai 2013
Fikk låne en Panerai av en kollega. Tror det er en Luminor Power Reserve, PAM00090. Den er i alle fall 44mm. Den er utrolig stilig, men blir det likevel "too much"? Jeg blir ikke helt enig med meg selv :confused:

IMG_1016_zps6837be3e.jpg

IMG_1013_zps607c35b3.jpg

IMG_1004_zps685eacd0.jpg

En ting er i alle fall sikkert, jeg skal ha meg minst _en_ fin klokke i år.

Redigert:
Som ny-frelst Panerist selv, så synes jeg utvilsomt den kledde deg, ikke for stor (selv om det er grei size på disse) Og med en 321 så har du jo i bøtter og spann med både DNA, "alle de rette tingene" og komplikasjoner i tillegg. Selv har jeg en 312 (som forøvrig er kjøpt av Tagliano her:0) Og var noe avmålt helt i starten til den, men blir bare mer og mer glad for at jeg kjøpte den.
I tillegg holder merket seg greit i pris mtp om du vil realisere pengene igjen om en stund, aldri greit å vite i denne hobbyen:D

Ja, en 321 er det selvsagt! Jeg fikk det antakelig forklart også, men jeg ble så oppslukt av estetikken at slike opplysninger festet seg dårlig.

Takker for komplimenter forøvrig. Det er et fantastisk flott ur, og kanskje er det et slikt ur jeg skal gå for. :)

*tilbake til tenkeboksen*

Vet ikke om du har lest min tråd angående Panerai.

Man venner seg ganske raskt til disse monstrene og de ligger forbløffende godt på hånda.

...har blitt ganske begeistret for min, jeg...:eek:

Og de er tøffe - veeeeldig tøffe:cool:

Jeg syns du kledde den. Men hvis det ikke sa klikk for deg, så var det kanskje ikke den klokka du skulle ha. Heldigvis forandrer smaken seg hele tiden. :)

Jeg har hatt min 351 i drøyt to uker, og tenker overhodet ikke på størrelsen lenger. Nå er det 100% varm, god klokkekjærlighet!

For et år siden syntes jeg nesten alt var finere enn Panerai. Nå er det motsatt. Helt rett dette at smaken kan forandre seg. Jeg tror det er noe med den tidløse (?) elegansen til Panerai som nå har begynt å gjøre inntrykk. Den er stor, og tiltrekker seg oppmerksomhet. Men når man så da ser på den så har den jaggu fortjent all denne oppmerksomheten. Fant vel ikke en eneste detalj eller et eneste designelement jeg ikke likte. Et meget vellykket ur. På mange måter. :) Men skal det bli dette, eller noe helt annet? Vurderer å se prøve en Rolex Submaster forøvrig, men mest for å ha gjort det. Pam-en får nok Rolex-en til å blekne.

Flott klokke.

På bilde en og tre ser det ut somom den sitter bra på hånden din, men på bilde to ser den veldig stor ut. Her må du la følelsene bestemme...