Dine tanker om Swiss Military Hanowa

Medlem
11. juni 2017
Sted
Møre og Romsdal
Hei,

Jeg har sett litt på klokker fra Hanowa men sliter med å finne feedback og diverse annet. Det hadde blitt noe jeg kan bruke på jobb og diverse, en slags beater. Finnes det noe positivt om klokkene dems?

Vet om en rekke andre klokker som kunne vært mer aktuell men da må jeg bestille fra utlandet og mister tryggheten med garanti osv.

Har en Hanowa fra tiden før jeg ble klokke interessert. Meget god kvalitet og ser bra ut. Grunnen til at jeg ikke bruker den nå er at det er et quartz ur. Skulle jeg valgt en klokke i den pris klassen ville jeg heller valgt en Seiko skx007 eller 09. Hamilton er også et greit merke hvis man vil ha noe swissmade som ikke koster flesk.

Har en Hanowa fra tiden før jeg ble klokke interessert. Meget god kvalitet og ser bra ut. Grunnen til at jeg ikke bruker den nå er at det er et quartz ur. Skulle jeg valgt en klokke i den pris klassen ville jeg heller valgt en Seiko skx007 eller 09. Hamilton er også et greit merke hvis man vil ha noe swissmade som ikke koster flesk.
Var og så på klokkene i butikk, må si jeg ble skuffet. Endte opp med en Seiko SNZG15J, kjente jeg ble stresset når jeg kikket i butikkvinduet og så alle quartz klokkene som stod stille:p

• Liker
Reaksjoner: Todda og Jon Henrik