Diver med hvit skive

  • Trådstarter Uregistrert bruker 2159
  • Opprettet
U

Uregistrert bruker 2159

Guest
Hei godtfolk:)

Nå trenger jeg deres hjelp igjen med å finne en Diver med hvit skive til min lillebror. Helst en det følger med stållenke. Dato hadde vært fint.

Etter å ha sett litt på watchuseek så jeg en Stowa Prodriver med hvit skive. Denne viste jeg til lillebroren min og han ble virkelig betatt av denne. Jeg har vært inne på Stowa sine hjemmesider men fant ikke den med hvite skive. Sendte deretter deretter en mail til Stowa om det fremdeles var mulig å få tak i en slik men det var ikke mulig lenger siden det var en utgått modell. Jeg har lyst til å finne en fin klokke som jeg kan gi som gave til min lillebror.
Noen som har noen tips om hva jeg bør ta en titt på og som kanskje er i samme prisklasse.

Her er Stowa Prodriver'en lillebror likte så godt(lånt bilde):
PD1.jpg
 
Seiko Samurai er dessverre utgått den også, men det er Seikos peneste diver! Kanskje mulig å finne en slik der ute noe sted?

IMAG1164.jpg
 
Takk for linken Jon Ali:)

Krille:
Det var en veldig fin Seiko.
Hva heter denne samurai modellen? Er det noe typebetegnelse på denne? Noen tips om hvor jeg bør lete eller kan finne en slik?
 
Takk for linken Jon Ali:)

Krille:
Det var en veldig fin Seiko.
Hva heter denne samurai modellen? Er det noe typebetegnelse på denne? Noen tips om hvor jeg bør lete eller kan finne en slik?

Den har ref SNM009. Prøv Ebay og evt WTB på WUS, TS og kanskje PMWF.
 
Rolig nå, gutter. Her er det snakk om klokke til lillebror. Jeg vet ikke, men jeg antar budsjettet ligger et stykke unna Aquatimer.....
 
Fortis B42 Marinemaster:
1403788730_dd03de91f3.jpg


Glycine Combat Sub:
siroji.jpg


Disse ligger ganske mye nærmere Stowaen i pris.
 
Hva med Orient Excursionist?

ffe06001w.jpg


Hvit skive, 200m wr, og 24-timersviser.
 
Tusen Takk for alle svar:)

Jeg har foreløpig ikke klart å bestemme meg for hvilken klokke jeg skal gi i gave. Men det blir ihvertfall ikke IWC'en siden dette er en klokke til lillebror.

Noen som har erfaring med Helson?
 
Japp!
Elsker Helson, de er et ungt merke men jeg digger designen på det meste de gjort.
Kan være lurt å prøve på armen, mye av dem er store