DN 08.08

Trulle75

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2012
Sted
Oslo
02963221-2827-d162.jpg

Dagens DN bekrefter det vi allerede vet ;)

Ser den, men samtidig er det et par skippsredere (looking at you Fr.Olsen) som jeg kunde se for meg i Panerai og der er vel rikdomen ikke helt nyervervet? (med reservasjon for min nyinflyttethet)

Må spørre av nysgjerrighet Adamskater, hvor lenge har du bodd i Norge? Du skriver meget bra norsk:)

Takk og bukk!
Bodd her i sju år, du spotter dog herkomsten min på to sekunder når jeg snakker svorsk. Har fått høre at jeg kan skrive så godt at jeg i beste fall blir tatt for en norsk ungdomsskoleelev - ukjent om det er en dyslektisk slik eller ikke :)

Takk og bukk!
Bodd her i sju år, du spotter dog herkomsten min på to sekunder når jeg snakker svorsk. Har fått høre at jeg kan skrive så godt at jeg i beste fall blir tatt for en norsk ungdomsskoleelev - ukjent om det er en dyslektisk slik eller ikke :)

Utrolig godt sagt!:D He he!:D

Ser den, men samtidig er det et par skippsredere (looking at you Fr.Olsen) som jeg kunde se for meg i Panerai og der er vel rikdomen ikke helt nyervervet? (med reservasjon for min nyinflyttethet)

Enig med Chalshus i denne saken. Jeg tviler på at du får se Mr. Burns med Panerai på armen, han eide jo tross alt Timex ;)

Det utsagnet der om Panerai holdt kanskje vann for tre-fire år siden, men nå er det definitivt ikke slik lenger, selv om det selvfølgelig fortsatt er et alle tiders markedsføringsknep :)