Dobbel utpakking.

Medlem
6. mars 2011
Jeg nekter å følge den nye trenden med "in your face" unboxinger.

Derfor venter jeg med utpakkinga til jeg har kommet meg hjem fra lesesalen litt senere ;)

ok

av prinsipp skal jeg da ikke lese denne tråden før det har kommet 25 kommentarer. Da vet jeg at bilder er på plass.
Dessuten oppfordrer jeg alle andre til å gjøre det samme. Så kan du bare være så luremus du bare vil.....:cool:

Jeg håper du er hjemme fra lesesal nå, og at du klarer å innfri forventningene:)

Personelig liker jeg litt luremus. Så lenge jeg får hint om Hvaslags mus det er snakk om underveis.

Ikke vær gnukk på godsakene din maktgale kvinne, kun på jakt etter gratis drinker!!

Ehm, jeg mener, lukk opp pakken!

Ok ok! Jeg kom meg omsider hjem, men i og med at jeg unboxer så sjelden tar det litt tid å ta bilder og laste opp og slikt ;)

Grunnen til at det er to pakker er pga. en bursdag jeg nylig hadde, og idag kom gavene. En fra min bedre halvdel, og en til meg selv. To beatere. Eller, en beater som tåler det meste i ordets rette forstand, og en "beater" som jeg blir å bruke mye til de fleste anledninger.

Nok skriverier, bilder!

Hmm....hvilken skal jeg ta først? Forretten eller hovedretten?

Forrett. Hva!? Digital blasfemi.

En Mudman! For de gjørmete anledninger.

Elektro-lume.

Wristshot. Sitter godt, lett som ei fjær.

Hva er så dette da?

Damn you Tollvesenet!

Svart boks?! Dette stemmer da ikke.

Eller gjør det?

Jo, så definitivt :)

Mmm, heeest.

Og det var det! Da var man med i omega-klubben, meget godt fornøyd med det!

Takk for oppmerksomheten, beklager dårlig fokusering og uklare bilder ;)

Grattis med to knalltøffe klokker :)

Men, sort boks på PO??? Det stemmer da ikke... :p

Gratulerer. Pent.
Har du noen forklaring på den svarte boksen? Min PO hadde rød boks.

Gratulerer med en lekker Omega.

Grattis! Nydelig PO... :D:D:D

Mange takk! Jeg har sett på den lenge sånn halvveis interessert, men så plutselig ble den noe jeg *måtte* ha ;)

Grattis med to knalltøffe klokker :)

Men, sort boks på PO??? Det stemmer da ikke... :p

Gratulerer. Pent.
Har du noen forklaring på den svarte boksen? Min PO hadde rød boks.

Takk! Enkel forklaring, den er kjøpt brukt uten original boks (men heldigvis med en splitter ny gummirem), så den ble puttet i en svart steinhart-boks for å tåle en tur over nordsjøen :)