Double Monks i Oslo (i dag!) - Løst!

Medlem
4. sep. 2011
Sted
Oslo
Akkutt skokrise!
Hvor kjøper jeg sorte double monks i Oslo sentrum? Kan gå i sokkelesten på kontoret, men har en jobbmiddag i kveld......

Follestad eller Grændsen skotøymagasin kan være steder som har det tror jeg.

Magnanni hos Follestad, agnar hagen og gertz,santoni hos agnar hagen og skabo på paleet, du får vel loake ved karenslyst alle, ovenfor house of oslo.
Crocket and jones mener jeg å ha sett på eger?

Mange forskjellige double monks :)

Santoni hos gertz og forresten når jeg tenker meg om.

Ble Follestad. De som het Lacrosse tidligere i Vika hadde ikke. Lille Vinkel hadde ikke. Grendsen 12 hadde ikke. Høyer på Eger hadde, men de kostet nesten en halv Helson i bronze.

Hvilke av Magnanni skoene gikk du for, Lyngutt?

Vurderer å gå til innkjøp av et par double monks nå snart, så det hadde vært supert med noen anbefalinger/erfaringer;)

Hvilke av Magnanni skoene gikk du for, Lyngutt?

Vurderer å gå til innkjøp av et par double monks nå snart, så det hadde vært supert med noen anbefalinger/erfaringer;)

De sorte ;)
Skulle ha double monks, så da ble det double monks. De parene de får inn nå for "høstsesongen" har fått gummi på sålen, men de hadde igjen med lærsåle også. Jeg valgte gummivarianten.

Syns de er kule, men merker at de må gåes inn.......

Loake Cannon kan anbefales.

Har tittet endel på Loake, men finner ikke noe utsalgssted i Oslo som har double monks inne :(

De sorte ;)
Skulle ha double monks, så da ble det double monks. De parene de får inn nå for "høstsesongen" har fått gummi på sålen, men de hadde igjen med lærsåle også. Jeg valgte gummivarianten.

Syns de er kule, men merker at de må gåes inn.......

Kommer nok til å gå for noen med lærsåle! Gummisåle er nok veldig smart nå på høsten og vinteren, men jeg er så flink til å bruke swims at lær skal kunne gå greit:)

Har tittet endel på Loake, men finner ikke noe utsalgssted i Oslo som har double monks inne :(

Kommer nok til å gå for noen med lærsåle! Gummisåle er nok veldig smart nå på høsten og vinteren, men jeg er så flink til å bruke swims at lær skal kunne gå greit:)

Er ikke noe problem å bruke lærsåle i vårt klima, så lenge man ikke vasser i vann. Du må bare huske på å la de tørke etter bruk. Hva enn du gjør ikke legg på gummisåle på en lærsåle, skoene råtner. Videre koster det ikke mye penger å bytte lærsålen når den blir slitt.

Hvis du er ute etter double monks er disse gode alternativer:

Herring Shoes, Boots, Premier Collection, Sale and Seconds, Herring Clearance > Herring Classic II

Mørkebrune dobbeltspente monkstraps fra Magnanni

Loake, Sale and Seconds, Design, 1880, L1, Design, Comfort, Loake Clearance

-Swiss

Angel Infantes har mye pent og bra...

Vel, bra og bra..mine første (som skulle matche dressen på avataren min) ble tatt på nye i Monaco søndag under formel 1 helg. Gnagsår på begge heler resulterte i blodforgiftning og 7d med penicillinkur, sånn kan det gå når man kjøper sko som burde vært etpar nr. større.
Om det var vannet i Monaco eller det røde slangeskinnet som gjorde det er uvisst, men de så i hvert fall bra ut :D

Nå er de inngått og brukes i korte anledninger, mao sjelden. De andre jeg har er myke og meget behagelige ;)

Høyer Eger har santoni og church.
Fått in insane bra klær også...