Doxa på sort/oransje Zulu :)

Medlem
11. juli 2010
Sted
Oslo
Jayeff var snill nok til å sende meg en Zulu-rem han ikke hadde bruk for etter at jeg kommenterte at den hadde passet bra på Doxaen min - for et bra forum dette er! :)

Fikk den i posten i dag, og det ser slik ut:
(Beklager dårlig iPhone-bilde, men jeg sitter og jobber med å lage undervisningsopplegg til elevene på flyskolen i morgen, så jeg gidder ikke finne frem D40n :) )

IMG_0067.jpg

Remmen er 20mm, og lug-to-lug på Doxaen er 21mm, men det syns igrunn ikke så godt. Remmen er utrolig komfortabel, men det var så vidt jeg fikk den mellom urkassen og spring bars. Den er enda litt "luftig" over toppen av armen, på hver side av klokken på oversiden, men tror det skal gå seg til etter hvert. Syns det ble en bra combo :)

Flott gest av Jayeff! :) Mye av den holdningen som gjør TS til en bra plass å være. :)

Remmen satt på bra Doxaen, synd med den ene millimeteren.. Det var ikke synlig på bildet hvertfall, så det går vel greit. :)

Zulu er jo litt tykke og grove i kantene, så det er ikke lett å se den manglende milimeteren.

Sjelden jeg ser en fargecombo som matcher så bra som Doxaen og denne remmen :)Takk til jayeff! :D

Rå kombo! Tror min neste klokke må bli en Doxa. Begynner å like de mer og mer!

Det er bare å slå til! Doxa er såpass spesielle at de stikker seg litt ut i en klokkesamling :) Jeg syns min er helt RÅ! Har tatt meg selv mange ganger den siste uken i å se på klokken mange ganger uten å egentlig vite hva klokken er i noen av de tre tidssonene den viser... :cool:

Nice kombo semmern! Doxa kler absolutt nato og zulu :)
Marius: Vil absolutt anbefale Doxa som neste kjøp, det er tøffe klokker med særpreg og attitude, men ikke over the top. Jeg har fremdeles til gode å se et bilde som virkelig gir et godt inntrykk av hvordan den ser ut i virkeligheten. Jeg hadde sett masse bilder før jeg kjøpte min og elsket utseende på klokkene, men ble fremdeles positivt overrasket da jeg fikk den. Den må sees i 3D :)

Nice kombo semmern! Doxa kler absolutt nato og zulu :)
Marius: Vil absolutt anbefale Doxa som neste kjøp, det er tøffe klokker med særpreg og attitude, men ikke over the top. Jeg har fremdeles til gode å se et bilde som virkelig gir et godt inntrykk av hvordan den ser ut i virkeligheten. Jeg hadde sett masse bilder før jeg kjøpte min og elsket utseende på klokkene, men ble fremdeles positivt overrasket da jeg fikk den. Den må sees i 3D :)

Dette er helt riktig. Man får ikke et skikkelig inntrykk av en Doxa før man har hatt en på armen :) Pluss at beads of rice-lenkene deres er veldig komfortable :) Så med en gang man har fått på seg en Doxa er den vanskelig å få av igjen.. :D

Flott reim! :D

Har en slik en kommende i posten etterhvert selv, men denne blir nok hos meg... ;)

Et kjapt spørsmål:
Bortsett fra navnet, er det noen forskjell på nato og zulu? :)

Jeg får bare følge opp kommentarene fra de andre; dette var en ultra kul kombo!
Dessuten er uret i seg selv en skikkelig godsak.
Angrer på at jeg solgte min.:roll:

Ser ut som en flott kombo! Jeg hadde en tilsvarende Zulu som jeg brukte på Orange Monster, passer også veldig bra. Og der er det 20mm mellom hornene.

Flott reim! :D

Har en slik en kommende i posten etterhvert selv, men denne blir nok hos meg... ;)

Et kjapt spørsmål:
Bortsett fra navnet, er det noen forskjell på nato og zulu? :)

Zulu er ganske grovt vevet, Nato er litt tynnere og glattere i stoffet.