Moro hvis det dukker opp noen forslag jeg ikke har tenkt på. Kjør i vei!
Oleks90 Medlem 27. feb. 2014 Innlegg 125 Sted N/A 25. juni 2014 #1 Moro hvis det dukker opp noen forslag jeg ikke har tenkt på. Kjør i vei!
Wangensten Medlem 17. sep. 2012 Innlegg 3.912 Sted Oslo 25. juni 2014 #2 Hva har du for budsjett? Det spiller forsåvidt ingen rolle, for det finnes etter min mening kun ett alternativ og det er en Jaeger-LeCoultre Reverso Kanskje litt dumt å poste bilde av den klokken jeg selv sikler på, men... Ellers så er Glashütte Original Senator Automatic ett flott ur. Men en safe dressklokke må nok bli den nydelige Jaeger-LeCoultre Master Ultra Thin 38 Rett og slett perfekt. Redigert: 25. juni 2014
Hva har du for budsjett? Det spiller forsåvidt ingen rolle, for det finnes etter min mening kun ett alternativ og det er en Jaeger-LeCoultre Reverso Kanskje litt dumt å poste bilde av den klokken jeg selv sikler på, men... Ellers så er Glashütte Original Senator Automatic ett flott ur. Men en safe dressklokke må nok bli den nydelige Jaeger-LeCoultre Master Ultra Thin 38 Rett og slett perfekt.
boenna_69 Medlem 9. mars 2011 Innlegg 4.609 Sted Oslo 25. juni 2014 #3 Budsjett er jo litt viktig i denne sammenheng... I litt lavere prisklasse er jeg svak for Longines Flagship.
Budsjett er jo litt viktig i denne sammenheng... I litt lavere prisklasse er jeg svak for Longines Flagship.
Oleks90 Medlem 27. feb. 2014 Innlegg 125 Sted N/A 25. juni 2014 #4 Budsjett er viktig. Mitt blir på rundt 30K. (Skal bare vinne på oddsen først) Sett litt på Breitling Transocean. Meninger om denne? Uansett et hav av andre muligheter. Redigert: 25. juni 2014
Budsjett er viktig. Mitt blir på rundt 30K. (Skal bare vinne på oddsen først) Sett litt på Breitling Transocean. Meninger om denne? Uansett et hav av andre muligheter.
r_inge Medlem 31. aug. 2013 Innlegg 917 Sted Rogaland 26. juni 2014 #5 Enkelt valg I den prisklassen!
Ralph Medlem 8. juli 2011 Innlegg 633 Sted Norge 29. juni 2014 #6 Zenith Heritage Ultra Thin Eller Omega Speedmaster eller Seamaster som jo går til alt?