Fra Maurice Lacroix sin eksklusive Master Piece serie har jeg for salg det perfekte dressur for julebordsesongen! Den velkjente og opprinnelige utgaven av Calendrier Retrograde med svart skive og visere i sølv.
Uret er kjøpt nytt av meg hos Lervik Ur den 23.03.2013, og fremstår som tilnærmet i nystand. Med andre ord svært lite brukt og godt påpasset!
Prisforlangende kr. 18.000,- vurderes som en god pris med tanke på nypris og tilstand. Vurderer bytte uten mellomlegg i pent behandlet Omega Planet Ocean.
SPESIFIKASJONER
movement and function:
handwinding | ML calibre 76 | 33 rubies | 18.000 A/h | hours | minutes | small second | retrograde date | power reserve indicator
case:
stainless steel | Ø 43 mm | thickness 11,5 mm | sapphire crystal | exhibition back | water resistant up to 3 atm
dial:
solid black coated 925 silver dial | polisched hands | silver indicator circles
bracelet:
black crocodile leather strap | stainless steel folding clasp
Se også annonse på Finn:
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.htm...ort=0&category=0.71&ref=fas&finnkode=53852139
Siste uret jeg selger i denne omgang da boksen er i balanse
Good guy referanser
Uret er kjøpt nytt av meg hos Lervik Ur den 23.03.2013, og fremstår som tilnærmet i nystand. Med andre ord svært lite brukt og godt påpasset!
Prisforlangende kr. 18.000,- vurderes som en god pris med tanke på nypris og tilstand. Vurderer bytte uten mellomlegg i pent behandlet Omega Planet Ocean.
SPESIFIKASJONER
movement and function:
handwinding | ML calibre 76 | 33 rubies | 18.000 A/h | hours | minutes | small second | retrograde date | power reserve indicator
case:
stainless steel | Ø 43 mm | thickness 11,5 mm | sapphire crystal | exhibition back | water resistant up to 3 atm
dial:
solid black coated 925 silver dial | polisched hands | silver indicator circles
bracelet:
black crocodile leather strap | stainless steel folding clasp
Se også annonse på Finn:
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.htm...ort=0&category=0.71&ref=fas&finnkode=53852139
Siste uret jeg selger i denne omgang da boksen er i balanse
Good guy referanser
Redigert: