Selges/byttes Dressur for julebordet - ML MP 7068

Vestante

Støttemedlem
Medlem
15. feb. 2012
Sted
Rogaland
Fra Maurice Lacroix sin eksklusive Master Piece serie har jeg for salg det perfekte dressur for julebordsesongen! Den velkjente og opprinnelige utgaven av Calendrier Retrograde med svart skive og visere i sølv.

Uret er kjøpt nytt av meg hos Lervik Ur den 23.03.2013, og fremstår som tilnærmet i nystand. Med andre ord svært lite brukt og godt påpasset!

Prisforlangende kr. 18.000,- vurderes som en god pris med tanke på nypris og tilstand. Vurderer bytte uten mellomlegg i pent behandlet Omega Planet Ocean.

SPESIFIKASJONER

movement and function:
handwinding | ML calibre 76 | 33 rubies | 18.000 A/h | hours | minutes | small second | retrograde date | power reserve indicator

case:
stainless steel | Ø 43 mm | thickness 11,5 mm | sapphire crystal | exhibition back | water resistant up to 3 atm

dial:
solid black coated 925 silver dial | polisched hands | silver indicator circles

bracelet:
black crocodile leather strap | stainless steel folding clasp

Se også annonse på Finn:

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.htm...ort=0&category=0.71&ref=fas&finnkode=53852139

Siste uret jeg selger i denne omgang da boksen er i balanse ;)

Good guy referanser

Redigert:
Legger til et bilde

Fra Maurice Lacroix sin eksklusive Master Piece serie har jeg for salg det perfekte dressur for julebordsesongen! Den velkjente og opprinnelige utgaven av Calendrier Retrograde med svart skive og visere i sølv.

Uret er kjøpt nytt av meg hos Lervik Ur den 23.03.2013, og fremstår som tilnærmet i nystand. Med andre ord svært lite brukt og godt påpasset!

Prisforlangende kr. 18.000,- vurderes som en god pris med tanke på nypris og tilstand.

SPESIFIKASJONER

movement and function:
handwinding | ML calibre 76 | 33 rubies | 18.000 A/h | hours | minutes | small second | retrograde date | power reserve indicator

case:
stainless steel | Ø 43 mm | thickness 11,5 mm | sapphire crystal | exhibition back | water resistant up to 3 atm

dial:
solid black coated 925 silver dial | polisched hands | silver indicator circles

bracelet:
black crocodile leather strap | stainless steel folding clasp

Se også annonse på Finn:

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.htm...ort=0&category=0.71&ref=fas&finnkode=53852139

Siste uret jeg selger i denne omgang da boksen er i balanse ;)

Good guy referanser

Bare for ordens skyld, slik ser uret ut: