Du vet du har brukt mye penger når.....

Medlem
11. jan. 2010
Sted
Stavanger
Tenkte dette kunne bli en tråd for give-aways. Post bilder av vakre, rare, stygge, store og små gaver som legges i posen når du har handlet.

Jeg åpner med denne nøtteskålen som AD kjøpte til meg i Bienne. Gulldekor og greier! Hjelper lite når kona truet med å miste den i gulvet. Den er nå henlagt innerst inne i et skap- hun nekter å fortelle meg hvilket!

Den skåla er faktisk høyt på ønskelista mi! :) Kan bytte den mot ei Omega-penn jeg fikk for 6 mnd. serviceventing på Omega POen min, hehe

Skåla er vakker etter min mening- problemet er at min kone mener man må være ur-manisk for å sette pris på den!

Post bilder av godsakene da!! :)

Fikk med meg en Breitling caps engang etter en handel.:)
Har ikke brukt den ennå. Sikkert fordi jeg var bortreist den helgen sommeren var her i vest...;)

DSCF00013.jpg

Listen over giveaways jeg har mottatt er lang... hehe...

Rart det der:p Du har vel egen parkeringsplass hos Knut ?

Du må gjerne ta bilder av giveawaysene dine, alltid gøy å se hva produsentene gir bort for å få folk til å vende tilbake.

Rart det der:p Du har vel egen parkeringsplass hos Knut ?

Du må gjerne ta bilder av giveawaysene dine, alltid gøy å se hva produsentene gir bort for å få folk til å vende tilbake.

Hehe... Jeg har gitt bort det meste. Jeg har ikke lyst til å bli en av disse "ekstreme samlerne", som man tidvis ser programmer om på tv :p

Men, det har blitt et par paraplyer, penner, "vinkjølere", windere, etc :)

Hehe... Jeg har gitt bort det meste. Jeg har ikke lyst til å bli en av disse "ekstreme samlerne", som man tidvis ser programmer om på tv :p

Men, det har blitt et par paraplyer, penner, "vinkjølere", windere, etc :)

Den ene "vinkjøleren" din fra IWC havnet hos meg, og den var faktisk fantastisk å ha på Tenerife til å holde cavaen kald. Funket glimrende! Bilde kommer :)

Så bra at den kom til nytte :)

Jeg glemte jo å nevne golf-håndkle og golfkøllebeskyttere fra Baume & Mercier :p

jayeff, Du fikk vel ikke med Rolex-winder på ditt siste innkjøp ? Så bildene Lervik la ut av den her for ikke lenge siden, og den var jo meget så flott synes jeg :)

jayeff, Du fikk vel ikke med Rolex-winder på ditt siste innkjøp ? Så bildene Lervik la ut av den her for ikke lenge siden, og den var jo meget så flott synes jeg :)

Hehe... Nei, gjorde ikke det. Har en fra før, som jeg ikke bruker (er på utlån til en kamerat), som jeg fikk sterkt subsidiert fra Askeland.

Hehe... Nei, gjorde ikke det. Har en fra før, som jeg ikke bruker (er på utlån til en kamerat), som jeg fikk sterkt subsidiert fra Askeland.

Aha, skjønner! Synes den er ganske tøff,så kunne gått lånt den selv, men da trenger jeg vel en Rolex å winde først !?! hehe

Slike effekter må jo være kjempestas å få. Har tilgode å få noe selv, men på TRF så selges det Rolex effekter med gjevne mellomrom. Hadde jeg bare spilt golf, skulle jeg jommen kjøpt et sett med golfballer :D