Heisann
Lurer på om noen her som har eller vært borti Edox klokker!?Tenker mer på Edox Calss 1 serien!?
Ser at de ikke er akkurat så rimelige i prisen heller!Hvordan er eventuelt bruksmarkedet!?
Setter pris på alle slags innput
Takker
MVH Roham
EDOX er i dag et anerkjent sveitsisk merke på høyde med de beste. De har nok ikke vært like flinke mht markedsføring som Rolex, Tag H og noen andre.. ( riktignok er de hovedsponsor for Offshore Racing sirkuset da ) Edox produserer ca 800 000 klokke i året leste jeg et sted, men bare 70 tusen av disse med egen logo ( EDOX ). Resten produseres for andre merker -uten at Edox røper noe mer.. De er en av etter hvert få produsenter som lager urverkene sine selv. De fleste bruker ETA-produserte verker som basis og modifiserer disse.. Selv har jeg en Classe Royale Open heart som jeg elsker.
mvh, SWEGGE
De er en av etter hvert få produsenter som lager urverkene sine selv. De fleste bruker ETA-produserte verker som basis og modifiserer disse.. Selv har jeg en Classe Royale Open heart som jeg elsker.
mvh, SWEGGE
Siden vi først roter litt i arkivet Spirit of Norway fikk jo en egendesignet klokke produsert av EDOX...
Da ble jeg fortalt at urene hadde fått prisen skrudd i været. Foretningen hadde hvertfall sluttet med å ta inn merket på grunn av det. Noen som kjenner til dette? Spør bare av nysgjerrighet