Ein Schaumburger für das Team und der erste auf der Zone

Medlem
26. des. 2013
Innlegg
3.231
Sted
Røyneberg
The road to hell is paved with good intentions...

http://www.tidssonen.no/forum/utpakking-unboxing-24/%C5rets-siste-unboxing-23443/

Vel, vel. Jeg har hatt dagens utpakkingsobjekt i sikte over noen tid. Men det var først etter at jeg solgte min Speedy og min Hamilton GMT (etter "Årets siste unboxing") at jeg ble minnet på min interesse av @acnorways utmerkede tråd om uavhengige klokkemakere.

Så jeg kjøpte meg en Schaumburger. Dette blir en quick unboxing, jeg får komme tilbake med mer detaljer og mer interessante bilder på et senere tidspunkt.



God emballering = glad i produktene sine = bra!













Was? Habe ich eine ELEKTRISCHE oder ELEKTRONISCHE UHR gekauft? Donner und Blitzen!









Im Lederhosen.





Ah! Boksen er også en winder - nett eller batteridrift etter som du vil :)



Siehe, der Schaumburg Watch AQM Bullfrog!















Høyden faller fra 15mm til 12mm kl 12-6 :)





Takk for oppmerksomheten - jeg kommer med noen inntrykk senere i kveld.
 
Redigert av en moderator:
Grattis med tøff klokke!
Gleder meg til å høre mer av inntrykkene og litt fler bilder:)
 
Er kassen den kommer i en Winder? Ge-ni-alt! Gratulerer! Denne nybegynneren har aldri sett noe slikt før, veldig flott!
 
Rått! Steintøff klokke og pene bilder! Herlig at det har kommet en slik inn på sonen. Gratulerer så mye :)

Hadde forresten en lang samtale med en representant for Schaumburg i dag og det kommer en klokke min vei ogaå utpå sensommeren/høsten. Det kommer også en artikkel på bloggen min hvor jeg går litt mer i dybden på merket og noen av modellene. Mye interessant informasjon å få fra Schaumburg. Håper du tar deg tid til å skrive en ordentlig review etterhvert :)
 
Dødstøff! :D
Har selv vurdert noen av klokkene deres, bullfrogen inkludert. Men redd den blir litt stor for meg. Hvordan opplever du den på hånda? (*Hint hint, flere bilder*) :)
 
Takk til alle for gratulasjonene! :)

@MrJensen: You want more photos? YOU CAN'T HANDLE MORE PHOTOS! (ref. A Few Good Men) :)

Jeg har pinglehåndledd og 42mm er maks av hva jeg selv synes jeg kan bære, uten å se ut som et armbåndsur med to bein. Derfor solgte jeg min Hamilton Traveler som var 43mm - den ble akkurat litt for stor. Bullfrogen er helt passe, og ekstremt behagelig å bære. Den veier heller ikke noe (særlig) da den er titan. Høyden på 15-12mm er ikke noe problem med 27 grader ute og t-skjorte, men jeg må teste den med skjorte en dag.

Noen flere bilder, som forespurt:

























[/URL
 
Redigert av en moderator: