Ekte klokke, fake unboxing. Masse bilder og komiske oppløsninger tilgjengelig.

Medlem
5. mai 2009
Sted
Oslo
Lang historie kort, ny klokke i hus. Jeg skippet unboxing av LVen i desember i fjor, men har nå faket en unboxing av denne nye luringen jeg har hatt lyst på veldig lenge. Den har vært innom et par folk før meg, hvorfor denne flippes kontinuerlig vet jeg ikke helt, men det er for så vidt en kostbar ripemagnet og jeg ser jo at man kan få litt noia. Det tok meg i underkant av et døgn å få inn den første ripen selv, er vel blitt for vant til keramisk bezel ;).

Nuhvel, la bildene begynne. Klikk på dem for meget høy oppløsning tilgjengelig, majoriteten er tatt med en macrolinse og det er en del detaljer å kose seg med..

Merket er vel ganske greit å se allerede nå:

DSC_0088 by NnaitsirhC, on Flickr

Fineste esken i skapet mitt så langt!

DSC_0090 by NnaitsirhC, on Flickr

Tada!

DSC_0093 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0001 by NnaitsirhC, on Flickr

Obligatorisk WS:

DSC_0096 by NnaitsirhC, on Flickr

Nå for litt macrofest... har forsøkt å fange vinklene og detaljene... klokken ser veldig veldig fin ut i virkeligheten, men macroen plukker opp det meste av hairlines og smådings og riper og gudene vet ikke hva. Det var som sagt mindre riper når jeg hentet den i går, men thats life 8).

DSC_0002 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0004 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0009 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0010 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0011 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0012 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0016 by NnaitsirhC, on Flickr

Vanvittig detaljert..

DSC_0017 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0026 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0034 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0036 by NnaitsirhC, on Flickr

Vinkler, polert og børstet om hverandre.

DSC_0038 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0040 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0044 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0047 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0049 by NnaitsirhC, on Flickr

DSC_0053 by NnaitsirhC, on Flickr

Inne i deployanten:

DSC_0054 by NnaitsirhC, on Flickr

Dessverre er det jo nesten ingen AP ROCer som har crystal caseback, men baksiden er jo ikke feil uansett:

DSC_0057 by NnaitsirhC, on Flickr

Det var det, takk og god natt!

Takk som deler Christian og gratulerer med nydelig ur:D
Sier det igjen, ROC med den skiven er noe av det kuleste "money can buy" IMHO:cool:

Takk for deling!
Fabelaktig gjennomført jukseunboxing.
Macro-session var flott, øker litt forståelsen ( og lysten på slik) for oss vanlige dødlig

Jeg har alltid hatt et noe anstrengt forhold til AP RO, noe som virker å være ganske vanlig blant folk flest. Men som med mange andre, så har den vokst på meg etterhvert. Jeg syns denne er helt fantastisk flott, så ta gjerne kontakt når du eventuelt en dag vurderer å kvitte deg med den:D

Gratulerer så mye, flotte bilder av en nydelig klokke

En nydelig klokke med veldig tiltalende skive.
Bare navnet Royal Oak er til å få frysninger av.

Litt hairlines osv må man regne med, jeg synes den var pen jeg.
Husk at klokker skal brukes, og ikke ligge i en banksafe pakket ned i en mørk eske. De fortjener et bedre liv.:razz: