- Medlem
- 9. nov. 2014
Jeg kjøpte en Omega Ref 511.415 på klokkeriet forrige uke. Selgeren var absolutt GG, og klokken var akkurat som lovet, jeg var klar over at det var behov for service. Jeg på min side ble overrasket over hvor liten klokken var, nærmest som en bruskork på håndleddet, rett og slett dårlig research fra min side.
Uret er levert på service, og jeg er 100% sikker på at jeg aldri kommer til å bruke det, og kommer nok til å selge det videre om min bedre halvdel ikke forelsker seg i det. Jeg har derfor noen spørsmål som jeg håper noen har anledning å svare på.
-Hva kan jeg forvente og få for denne klokken, som kommer fra urmaker nyservet neste uke?
-Vil uret være lettere å selge, og mer verdt om jeg finner tak i en original Omega klokkeboks lik den uret ble levert med?
-Burde jeg få tak i en original Omega lærrem lik den uret ble levert med?
Legger ved bilder tatt av selger
Uret er levert på service, og jeg er 100% sikker på at jeg aldri kommer til å bruke det, og kommer nok til å selge det videre om min bedre halvdel ikke forelsker seg i det. Jeg har derfor noen spørsmål som jeg håper noen har anledning å svare på.
-Hva kan jeg forvente og få for denne klokken, som kommer fra urmaker nyservet neste uke?
-Vil uret være lettere å selge, og mer verdt om jeg finner tak i en original Omega klokkeboks lik den uret ble levert med?
-Burde jeg få tak i en original Omega lærrem lik den uret ble levert med?
Legger ved bilder tatt av selger