Likte dette bildet, som ble tatt i hui og hast med min iPhone mens jeg ventet på grønt i et veikryss her om dagen..hehe. Oransje og blått går alltid bra sammen, og 2255.80'en min har i mine øyne en av de nydeligste blå urskivene noensinne
Siden jeg først ble interresert i klokker har jeg hatt lyst til å se denne skiven i virkeligheten. "Alle" som har den sier den er virkelig flott, kunne kanskje tenke meg en slik.
Gi en lyd om du er i Bergen med Omegaen en dag da..
Jepp, Bond-effekten er nok en del av årsaken. Syns også sverdviserne er ekstremt mye penere enn skjelettviserne. Kunne godt tenkt med å skaffe en 2254 også, for ikke å snakke om en 2538 GMT
Tror forøvrig denne klokken kommer til å se ekstremt fet ut på vår Norges-NATO når den blir tilgjengelig!
Siden jeg først ble interresert i klokker har jeg hatt lyst til å se denne skiven i virkeligheten. "Alle" som har den sier den er virkelig flott, kunne kanskje tenke meg en slik.
Gi en lyd om du er i Bergen med Omegaen en dag da..
Skal se om jeg får tatt noen bilder en dag det er litt solskinn, som viser urskiven med lys fra forskjellige vinkler. Den er virkelig så nydelig som alle skal ha det til!