Ems

Medlem
5. okt. 2012
Sted
Oslo
Grmf... Ventet på en pakke fra utlandet og har fulgt med på ems tracking. Fredag ble den forsøkt levert til meg når jeg ikke var til stede. Finner ikke noe info om ems kontakt i norge. Når sånt skjer med schenker ringer jeg bare. men ems... ? Noen som vet om ems = bring i norge, og om de forsøker igjen (og når) når de ikke fikk levert?

Grmf... Ventet på en pakke fra utlandet og har fulgt med på ems tracking. Fredag ble den forsøkt levert til meg når jeg ikke var til stede. Finner ikke noe info om ems kontakt i norge. Når sånt skjer med schenker ringer jeg bare. men ems... ? Noen som vet om ems = bring i norge, og om de forsøker igjen (og når) når de ikke fikk levert?

EMS er kort og godt kort for Express Mail Service - mener det er representert ved PostenNorge / Bring

Stemmer det som adamskater sier, Posten Norge som tar seg av det, du kan ringe kundeservice posten, så får du nr til avdelingen som tar for seg EMS-sendinger.

Sist jeg fikk noe med ems var det i en av Bring sine grønne biler, han oppførte seg på alle måter som et ekstremt proft og hyggelig bud, ikke "Postmann". Ems er trivelig.